Skip to main content
Vraag

Ik krijg een mail dat Disney+ gratis is bij ESPN, maar ik heb geen ESPN Compleet?

• November 28, 2025
  • 9 reacties
  • 82 keer bekeken

Gerke76
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb volgens mij helemaal geen ESPN compleet. En verder: wat is er nu gratis?  Als ik het aanzet moet ik het zelf weer uitzetten? Anders €20,-  per maand? Voor wat? Disney? Heb ik het nu wel of niet en wat kost het me nu dan?

Merkwaardig "cadeau". 

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Hallo ​@Gerke76 ,

Let op! 

Als je Disney+ aanzet door op de blauwe button te drukken, dan ga je een betaald abonnement aan op Disney+ met daarbij de eerste twee maanden gratis. Wil je alleen de gratis periode benutten, dan moet je inderdaad zelf binnen die twee maanden Disney+ weer opzeggen. 

Uiteraard probeert KPN jou te verleiden om ook na die twee maanden Disney+ te blijven afnemen. 

Vergeet dus niet op tijd op te zeggen als je dat niet wilt. 

bron:

https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus

Combineer extra voordelig

Disney+ Standaard met reclame

ESPN Compleet: Vriendenloterij Eredivisie + 4 sportzenders

Nieuwe titels, klassiekers en exclusieve Disney+ Originals

Je kan 't elke maand aan- of uitzetten

Nu twee maanden van € 19,99 voor € 14,99 /mnd

Mogelijk heb je ESPN Compleet nu gratis vanwege Combivoordeel? Dat zou je moeten kunnen vinden in jouw abonnementsgegevens in MijnKPN. 

Disney+ Standaard met reclame kost trouwens normaliter 6,99 per maand als je er geen ESPN Compleet bijneemt. 

Gerke76
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • November 28, 2025

Hoi,

Dank voor he antwoord. Dat laatste zal wel zo zijn. Ik heb het opzeggen al in de agenda gezet. Na de feestdagen gaat het er weer uit. In een paar minuten 9 (!) mails om het zaakje aangezwengeld te krijgen. Eens maar nooit weer.

Wat een gedoe. 😡

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Eens maar nooit weer.

Wat een gedoe. 😡

En dat begrijp ik heel goed. Zelf doe ik nooit mee aan dit soort actie's. Alleen maar als zo'n "proef"abonnement automatisch stopt. Maar dat zie je eigenlijk zelden.   

Gerke76
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • November 28, 2025

"Geen addertjes"  zegt KPN dan. Wel zelf opzeggen. Bah. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Gerke76. dankjewel voor je feedback! Het kan heel dubbel zijn: stel wel dat na zo'n probeer-actie een zenderpakket je heel goed bevalt, en hij zou automatisch uit gaan, dan kan ook dat weer jammer of lastig zijn. Het kan dus meerdere kanten hebben, maar ik begrijp je punt natuurlijk wel. En inderdaad, je krijgt meerdere mails: je moet het zenderpakket namelijk activeren. Daar kunnen we niet omheen.

Ik hoop toch dat Disney+ je goed gaat bevallen! Ik heb 'm zelf ook en ik heb afgelopen week nog genoten van een knusse kerstfilm 😊 Oh, en je krijgt ook een herinnering over het bijna vervallen van de korting, wanneer het zover is. 

Gerke76
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • December 1, 2025

Hoi Alexandra,

Tja, dat eerste argument is voot veel mensen nu nét wél een reden om het te doen. Eenmalig, uit en klaar. Hee! Het is leuk! Aanzetten. Nu moet je weer opletten.

Ik ben er nu ingestonken. Zo voelt het iig. Ik trek gewoon een grens bij actie ondernemen om niet ergens na een gratis periode aan vast te zitten. Ook bij goede doelen aan de deur: Geen eenmalige machtiging mogelijk? Ok, doei!

En ik ben bij Zootopolis 1 helaas in slaap gevallen. 🫣

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ja, ik snap wel dat het zo voelt ​@Gerke76. Goed dat je het aangeeft!

Hihi oeps, nieuwe poging op Zootropolis dan maar? 😁 Of ga je iets anders proberen? Zelf hou ik heel erg van de oude Disney klassiekers die erop staan! 

• Deelnemer
  • December 6, 2025

Ik wilde ook gebruik maken van de actie maar zo wel via de Disney app op de kpn box als via de kpn app zag ik na aanklikken nergens meer iets staan over 2 maanden gratis, alleen de keuze uit 3 betaalde abonnementsvormen.

Ik heb het daarom niet door durven zetten, straks moet ik toch betalen…

Overigens heb ik niet dat bericht ontvangen waar deze thread mee begon, wel een mail van kpn met een link waarmee ik er ook niet uit kom...

Gerke76
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • December 6, 2025

Gaat allemaal hééééél makkelijk.....! 🫣