Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg nog de oude combivoordelen na mijn verhuizing

• September 29, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Hallo,

Een maand of 3 geleden is mijn glasvezelabonnement ingegaan op mijn adres. Op dat adres staat nu, volgens Mijn KPN, ook mijn mobiele abonnement geregistreerd.

Ik ontvang echter nog voordelen van het adres waarop hiervoor mijn abonnement geregistreerd stond. Dit wil ik graag wijzigen, maar een “nieuwe verhuizing”  wordt niet geaccepteerd door de app.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Arjan 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@peterpeter123, welkom op onze community! Ik zou zeggen dat je deze gegevens inderdaad kunt wijzigen in de MijnKPN app maar als dat daar dus niet lukt, is het waarschijnlijk ofwel een kwestie van het later nog eens proberen of een van mijn collega's moet even meekijken. Je kunt daarvoor het makkelijkst even een belafspraak maken.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Hoi ​@peterpeter123, welkom op onze community! Ik zou zeggen dat je deze gegevens inderdaad kunt wijzigen in de MijnKPN app maar als dat daar dus niet lukt, is het waarschijnlijk ofwel een kwestie van het later nog eens proberen of een van mijn collega's moet even meekijken. Je kunt daarvoor het makkelijkst even een belafspraak maken.