Skip to main content
Vraag

Ik mis de Thuis-facturen in MijnKPN

• October 28, 2025
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Rob van Heuveln, klantnummer xxxxxxxxxxxxx,

waar zijn de thuisfacturen gebleven en ik kan de jongste thuisfactuur niet meer zien en printen. Bovendien zijn de eerdere thuisfacturen ook verwijderd. Dit alles is gebeurd zonder enig bericht vooraf, wel heel erg slordig van KPN.  Graag weer herstel van alles dat ik mis.

Met vriendelijke groet,

Rob van Heuveln 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt. Ook klantnummer verwijderd.

8 reacties

Forum|alt.badge.img

Zorg dat dit dan niet nodig is, wel heel onzorgvuldig van KPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Rob van Heuveln, we hebben je klantnummer uit je bericht gehaald. Onze Community is openbaar en de berichten zichtbaar voor alle bezoekers, daarom is het verstandig om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens.

Niet fijn dat je je facturen ineens mist. Mis je er een paar of echt allemaal? In het laatste geval vraag ik me af of je je Thuis abonnement nog wel ziet in de MijnKPN app? 

Zo niet, dan kan je jouw abonnement opnieuw koppelen aan jouw MijnKPN. Daarna kan je de facturen weer zien.

Lukt het niet of kom je er niet uit: maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je terug wanneer het je uit komt, en helpt je om het op te lossen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

Staat je thuis abonnement nog wel gekoppeld in je MijnKPN?

Alleen de jongste 6 facturen/maanden staan erin met bijlage. 

Het eerste blad blijft (20) 30 maanden in MijnKPN. 

Alles ouder dan 31 maanden is dus weg.

MijnKPN is geen bewaarplaats. Je krijgt 'alleen ' enkele maanden de tijd om ze te downloaden. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 31, 2025

Dat is al weer een tijd geleden verhoogd naar 30 maanden ​@PeterG . Ik kan terug tot mei 2023.

Forum|alt.badge.img

Het ziet er naar uit dat de thuisfacturen van de vaste lijn niet door mij zijn verdwenen maar door KPN zelf. ik kon ze iedere maand printen en dat heb ik altijd voor de betaling aan u gedaan. Maar plotseling is alles weg en dan zal er wel bij KPN zelf wat mis gegaan zijn. Dus vraag ik KPN dat ook te herstellen zodat ik de thuis facturen weer kan downloaden en de 06.nrs. wil ik blijven downloaden

Dan nog wat anders;

Abonnement vaste lijn op naam van: R. van  Heuveln, dus met van er tussen. Andere vraag heb ik twee klantnummers 1 voor 06.nrs. en 1 van de vaste lijn is dat wel correct?  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

Voor al deze zaken... dat kan en mag niet gedaan worden door de KPN Moderators hier.

Neem contact op via een van onderstaande mogelijkheden. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 31, 2025

Beste ​@Rob van Heuveln hoe is je vaste telefoon aangesloten met KPN via een modem of een stekker in een contact in de muur?

Als je vaste telefoon niet via een modem loopt, maar nog ouderwets buiten het modem om is de manier van factureren anders en kan daarin iets gewijzigd zijn.

Andere vraag heb ik twee klantnummers 1 voor 06.nrs. en 1 van de vaste lijn is dat wel correct?  

Dat klopt voor vaste telefoon heb je een klantnummer en voor mobiele telefoon ook.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips van Peter en JanD ​@Rob van Heuveln.

Zo niet of als je vragen hebt, dan is mijn advies ook om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug. Op die manier kan de benodigde verificatie gedaan worden, en helpt mijn collega je verder om het na te kijken en waar nodig op te lossen!