Skip to main content
Beantwoord

Ik moet betalen voor vroegtijdig beëindigen terwijl ik ga verhuizen

• October 20, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemiddag. Ik krijg eenmalige kosten op mijn factuur voor het vroegtijdig beëindigen van mijn contract. 

Ik heb hierover gebeld en ik word bij oplevering van mijn nieuwe woning weer klant. Er zouden geen kosten in rekening worden gebracht. 

Kunnen jullie hiernaar kijken?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@JoukeHogeveen. Welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Kun je vertellen waarom je je oude abonnement op je vorige adres hebt opgezegd en een nieuw abonnement voor je nieuwe adres hebt aangevraagd? Vaak is het makkelijker om je bestaande abonnement mee te verhuizen. Dan krijg je meestal geen kosten voor vroegtijdig stoppen.

Wat Marlon92 hierboven schrijft klopt. We kunnen je hier op de community hier niet mee verder helpen. Het beste kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Laat je weten hoe het is gegaan?

3 reacties

• October 20, 2025

Daar moet je over bellen. Via dit forum word zoiets niet opgelost. Maar ik geef je weinig kans dat je de afkoopsom niet hoeft te betalen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 20, 2025

Beste ​@JoukeHogeveen opzeggen en een ander abo nemen was ook totaal niet nodig geweest.

Je had gewoon een verhuizing kunnen regelen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Je hebt jezelf nu onnodig in een ingewikkeld pakket gebracht.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@JoukeHogeveen. Welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Kun je vertellen waarom je je oude abonnement op je vorige adres hebt opgezegd en een nieuw abonnement voor je nieuwe adres hebt aangevraagd? Vaak is het makkelijker om je bestaande abonnement mee te verhuizen. Dan krijg je meestal geen kosten voor vroegtijdig stoppen.

Wat Marlon92 hierboven schrijft klopt. We kunnen je hier op de community hier niet mee verder helpen. Het beste kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Laat je weten hoe het is gegaan?