Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag btw op al mijn facturen

• April 5, 2022
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Graag ontvang ik voor alle.diensten een btw factuur. Kan dit aangepast worden?

Beste antwoord door Denise van KPN

Dag @Patrick van lint. Je wilt graag BTW op de factuur aanzetten. Daar kan ik je via deze weg niet bij helpen. Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen: 0800 0402 (gratis).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 5, 2022

Hallo @Patrick van lint , voor een snelle(re) reactie kun je beter even gratis bellen met 0800 0402.

Succes.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dag @Patrick van lint. Je wilt graag BTW op de factuur aanzetten. Daar kan ik je via deze weg niet bij helpen. Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen: 0800 0402 (gratis).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 8, 2022

Dag @Patrick van lint. Je wilt graag BTW op de factuur aanzetten. Daar kan ik je via deze weg niet bij helpen. Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen: 0800 0402 (gratis).

Hallo @Patrick van lint ,

Je bent hier op het forum voor de particuliere klanten van KPN. 0800-0402 is het nummer van de klantenservice voor de particuliere abonnementen.

Heb jij een zakelijk abonnement bij KPN? Bel dan met 0800-0403 om dit te regelen.