Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn bestelling graag annuleren en gebruik maken van mijn herroepingsrecht

• February 2, 2026
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag gebruikmaken van mijn herroepingsrecht.

Op 28 januari heb ik mijn abonnement verlengd inclusief een toestel.

Het toestel heb ik ontvangen op 29 januari.

Ik bevind mij binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Ik wil de contractverlenging annuleren en het toestel retourneren.

Telefonisch contact is voor mij niet mogelijk, daarom graag schriftelijk.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Sylwia

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Sylwia cw. Jammer dat je de verlenging wilt annuleren! Zoals de anderen al aangeven hebben we die mogelijkheid niet via deze weg, maar kan je contact opnemen via een van de genoemde alternatieven:

[...] via Facebook, X of Instagram kun je ook contact met KPN krijgen als je niet kunt bellen, om wat voor reden dan ook 

Als extra optie is er ook een formulier op onze website die je hiervoor kunt invullen: Bestelling mobiel annuleren.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2026

Ter aanvulling:

Ik heb mijn herroepingsrecht schriftelijk en tijdig ingeroepen.

Telefonisch contact is voor mij niet mogelijk.

Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om mijn annulering schriftelijk te bevestigen en de retourprocedure te starten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2026

Rrr

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 2, 2026

Dag ​@Sylwia cw op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402 of via de socials Facebook, X of bij de winkels van kpn.

• February 2, 2026

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 2, 2026

Beste ​@Sylwia cw via Facebook, X of Instagram kun je ook contact met KPN krijgen als je niet kunt bellen, om wat voor reden dan ook 

Succes.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2026

Welkom op de community ​@Sylwia cw. Jammer dat je de verlenging wilt annuleren! Zoals de anderen al aangeven hebben we die mogelijkheid niet via deze weg, maar kan je contact opnemen via een van de genoemde alternatieven:

[...] via Facebook, X of Instagram kun je ook contact met KPN krijgen als je niet kunt bellen, om wat voor reden dan ook 

Als extra optie is er ook een formulier op onze website die je hiervoor kunt invullen: Bestelling mobiel annuleren.