Skip to main content
Beantwoord

Ik wil schriftelijk bewijs van mijn opzegging

• 12 maart 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik wil graag schriftelijk bewijs dat we per vandaag ons abonnement op willen zeggen bij KPN. Erg frustrerend dat dat niet mogelijk blijkt te zijn. Of weet iemand wel een manier om niet te hoeven wachten op "je wordt erover teruggebeld" om het bewijs hiervan te hebben?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Overstappennu, welkom bij onze community. 

Klopt het dat jij in dit geval de opzegging online hebt doorgegeven? In dat geval krijg je ook een bevestiging van het doorgeven van de opzegging. Hou wel rekening dat je 1 maand opzegtermijn hebt, dus als je het vandaag hebt ingediend, zal dit over 1 maand zijn zolang je maar niet binnen een contract zit. 

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36596 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo ​@Overstappennu ,

Je zou een printscreen kunnen maken. Maar pas nadat je bent teruggebeld door KPN stuurt een medewerker de bevestiging van de opzegging. Normaal gesproken wordt je binnen enkele dagen teruggebeld. Het is dan wel handig om op te nemen want anders duurt zo’n bevestiging alleen maar langer. 

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de opzegtermijn van één maand. Die geldt vanaf het moment dat je de opzegging op de website hebt gedaan. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23378 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hi ​@Overstappennu, welkom bij onze community. 

Klopt het dat jij in dit geval de opzegging online hebt doorgegeven? In dat geval krijg je ook een bevestiging van het doorgeven van de opzegging. Hou wel rekening dat je 1 maand opzegtermijn hebt, dus als je het vandaag hebt ingediend, zal dit over 1 maand zijn zolang je maar niet binnen een contract zit. 

Reageer