Skip to main content
Beantwoord

Ik zoek contact met de vastgoed beheerder over een object in Zwanenburg

• January 30, 2025
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Beste lezer,

Ik wil graag in contact komen met de juiste persoon die gaat over de Vastgoed KPN in Zwanenburg,

KPN heeft een pand naast die van ons en wij hebben hier ivm verbouwing hier vragen over.

*****@hotmail.com

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Lena Diaz, welkom bij onze community. 

Goed advies van JanD. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons hoofdkantoor. Dan wordt ook goed doorverwezen. 

Beste ​@Lena Diaz je kunt dan via 0800 0150 in contact komen via een keuze menu met de juiste afdeling.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 30, 2025

Beste ​@Lena Diaz je kunt dan via 0800 0150 in contact komen via een keuze menu met de juiste afdeling.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Hi ​@Lena Diaz, welkom bij onze community. 

Goed advies van JanD. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons hoofdkantoor. Dan wordt ook goed doorverwezen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

een paar keer gebeld een emailadres gekregen klopt niet weer gebeld weer een emailadres klopt weer niet!!!!! graag kom ik in contact met een persoon die verantwoordelijk is voor Vastgoed van de KNP in Zwanenburg  met objectnummer02311

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 10, 2025

Hi Lena, dat is wel vreemd. Mag ik weten welk e-mailadres of adressen je hebt gekregen? Ik ga in de tussentijd ook op zoek naar hoe dit hoort te gaan. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 13, 2025

Ik zou graag nog willen weten wat je vraag precies is? Gaat dit om de aankoop van het pand of iets anders? Hier zit namelijk nog een verschil in.