Skip to main content
Beantwoord

Ik zou gebeld worden over mijn abonnement, maar ik ben niet gebeld

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Via 1 van uw technische medewerkers zou ik door de klantenservice teruggebeld worden

voor aanpassing van mijn abonnement voor een nieuw contract waarbij het opnemen 

van tv programmà s  mogelijk is.  

Tevens zou dat enkele euro`s goedkoper zijn voor mijn totaalpakket.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MPKH. Het opnemen pakket kan je inderdaad ook zelf aanzetten in MijnKPN, maar dat is niet het enige wat je daarbij bekijkt. Ook het gehele pakket met mogelijk een gunstigere prijs dus. Via de community hebben we de mogelijkheid daarvoor niet, maar als je een terugbelafspraak maakt via onze website kan je de opties samen met een collega doornemen. Daarbij kan je kijken wat er bij jouw wensen aansluit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• June 9, 2025

Opnemen kun je gewoon activeren in MijnKPN. En elke KPN medewerker aan de telefoon kan dat voor je doen. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat de technische dienst jou hier niet voor gaat bellen. Die hebben wel wat beters te doen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Welkom op de community ​@MPKH. Het opnemen pakket kan je inderdaad ook zelf aanzetten in MijnKPN, maar dat is niet het enige wat je daarbij bekijkt. Ook het gehele pakket met mogelijk een gunstigere prijs dus. Via de community hebben we de mogelijkheid daarvoor niet, maar als je een terugbelafspraak maakt via onze website kan je de opties samen met een collega doornemen. Daarbij kan je kijken wat er bij jouw wensen aansluit.