Skip to main content
Beantwoord

Ik zou huidige telefoon inleveren, die is inmiddels kapot. Wat nu?

• June 28, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Hoi ik zou mijn telefoon inleveren omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht, Maar de ouwe is in die tussentijd kapot gegaan.

Dus kan/mag ik hem niet meer opsturen hoe kan ik dat verder met jullie regelen.

Groetjes Jelle Blauw

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Jelle Blauw, ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent! Gaat het inderdaad om een inruiltoestel, zoals ​@bnh al vermoedde?

Voor snellere hulp kan je een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je terug en helpt je verder!

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2025

Hallo ​@Jelle Blauw ,

Lever die oude telefoon dan in bij bv de KPN-winkel. Zij zorgen dan verder voor een milieuvriendelijke verwerking van dat toestel. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • June 28, 2025

Hoi ik zou mijn telefoon inleveren omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht, Maar de ouwe is in die tussentijd kapot gegaan.

Dus kan/mag ik hem niet meer opsturen hoe kan ik dat verder met jullie regelen.

Groetjes Jelle Blauw

Is het een inruiltoestel waarmee je geld zou terugkrijgen? Dan krijg je simpelweg het geld niet terug, en het toestel kun je weggooien. Bij winkels of supermarkten staan vaak bakken voor oude apparaten, of je kunt ze inleveren bij gemeentes of telefoonwinkels.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Jelle Blauw, ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent! Gaat het inderdaad om een inruiltoestel, zoals ​@bnh al vermoedde?

Voor snellere hulp kan je een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je terug en helpt je verder!