Skip to main content
Beantwoord

Ik zou teruggebeld worden over factuur die niet klopt

• April 28, 2022
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ik zou teruggebeld worden, omdat mijn factuur niet klopt. Hij is al wel afgeschreven. 

Dit is nog niet gebeurt. Ik ben pas 1 week klant bij KPN en er gaat al genoeg mis. Ik word er niet vrolijk van en nee, ik ga zelf niet nog een keer bellen en lang in de wacht hangen, als je afspreekt dat je teruggebeld zou worden. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid 

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @nielsensamantha! Dat klinkt inderdaad niet als een goed begin. Laat me voor je kijken hoe we dat gaan aanpakken.

Laat hier even weten wat precies het verschil is. Wat er niet klopt. Als er een belofte is gedaan door een medewerker geef dan aan waar je de belofte gedaan is. Via de telefoon of chat. En of je een naam hebt van een medewerker.

Vul daarna je profiel in en geef dat hier aan. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2022

Welkom op het forum @nielsensamantha! Dat klinkt inderdaad niet als een goed begin. Laat me voor je kijken hoe we dat gaan aanpakken.

Laat hier even weten wat precies het verschil is. Wat er niet klopt. Als er een belofte is gedaan door een medewerker geef dan aan waar je de belofte gedaan is. Via de telefoon of chat. En of je een naam hebt van een medewerker.

Vul daarna je profiel in en geef dat hier aan. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.