Skip to main content
Beantwoord

In augustus een dienst stopgezet, wordt echter nog altijd gefactureerd

• October 18, 2025
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

21 augustus een dienst afgezegd en nog steeds geen verrekening in het bedrag.hoe kan dat

Beste antwoord door Remco van KPN

Dan zou ik toch nog even contact zoeken met de klantenservice ​@H de Rijk. Dit klinkt mij in de oren als een extra ontvanger namelijk en niet een abonnement. Je kan nog even kijken in MijnKPN of hij daar aangevinkt staat en anders via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 18, 2025

Beste ​@H de Rijk welk onderdeel van welk abonnement (waarschijnlijk thuisabo)  heb je stopgezet?

In de regel geldt 1 maand opzegtermijn. als je tussen 2 factuurdata opzegt heeft het systeem tijd nodig om e.e.a. te verwerken omdat je abo's vooruit betaalt en variabele kosten achteraf, dat kun je dan nog wel pas terugzien op de nota’s van oktober/november 2025.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@H de Rijk welkom op de KPN Community. Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid? Zou je anders eens kunnen toelichten om welke dienst van KPN het exact gaat? Ik vermoed dat de opzegging inderdaad dan twee facturatieperiodes kruist. Mochten er nog vragen openstaan laat het dan weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 20, 2025

Hai Remco. Het gaat om een digitenne van 5 euro per maand

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Dan zou ik toch nog even contact zoeken met de klantenservice ​@H de Rijk. Dit klinkt mij in de oren als een extra ontvanger namelijk en niet een abonnement. Je kan nog even kijken in MijnKPN of hij daar aangevinkt staat en anders via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.