Skip to main content
Vraag

In de app staat een verkeerde einddatum bij internet en tv abonnement

• June 28, 2026
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik denk er over om over te stappen naar een andere provider. Ik heb dus op de kpn app gekeken naar de einddatum. Tot mijn verbazing stond daar niet april 2026, maar april 2028. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2026

Dan heb je kennelijk in april 2026 jouw abonnement verlengd met twee jaar. 

• Auteur
  • Topper
  • June 28, 2026

@Noordzee Er staat bij je naam Superuser. Je bent in ieder geval niet Superbehulpzaam.

Ik erger me eerlijk gezegd al aan aan het feit dat ik de einddatum niet via de internetpagina kan inzien (want dat is nog niet overgezet volgens kpn). Alles moet via de app. Verder vind ik de facturen en de kortingen bijzonder onoverzichtelijk. Ik moet de facturen echt naast elkaar leggen om het verschil te zien. 

En dan krijg ik op dit forum ook nog eens een onzin reactie van iemand die niet eens de moeite heeft genomen om zijn spelling te checken en zelfs het jaartal verkeerd heeft geschreven. Blijkbaar krijg je extra voordelen als je veel reageert. 

@Moderator: kunnen jullie niet eens wat doen aan dit soort reacties? Je jaagt mensen eerder weg van het forum, dan dat ze er weer naar toe gaan. 

• Auteur
  • Topper
  • June 28, 2026

Ik zal de vraag proberen concreter te maken:

Ik heb mijn contract april 2024 afgesloten. In het toen toestuurde contract staat dat dit max voor 24 maanden is. Kan ik ergens zien waarom mijn abonnement pas in 2028 afloopt? Staat er misschien ergens correspondentie op de site/ app?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik spring hier alleen even in om dit ​@RPP1974 

@Noordzee Er staat bij je naam Superuser. Je bent in ieder geval niet Superbehulpzaam.

[...]

En dan krijg ik op dit forum ook nog eens een onzin reactie van iemand die niet eens de moeite heeft genomen om zijn spelling te checken en zelfs het jaartal verkeerd heeft geschreven. Blijkbaar krijg je extra voordelen als je veel reageert. 

@Moderator: kunnen jullie niet eens wat doen aan dit soort reacties? Je jaagt mensen eerder weg van het forum, dan dat ze er weer naar toe gaan. 

We hebben hier huisregels, dus bij deze ook het vriendelijke verzoek aan jou om je hieraan te houden en persoonlijke aanvallen als deze achterwege te laten. 
Als je het niet eens bent met een antwoord, of het geeft geen antwoord op je vraag, geef dit dan gerust aan op een vriendelijke (of op zijn minst neutrale) toon. Reacties als deze weerhouden andere gebruikers er juist van om je te helpen, dat zou jammer zijn. 

• Auteur
  • Topper
  • June 28, 2026

Beste Sanne, 

Ik kwam naar dit forum om geholpen te worden. Niet om te horen van Noordzee dat het ongetwijfeld aan mezelf ligt, zonder verdere argumentatie en/of uitleg. Goed dat je de huisregels handhaaft en daar voldoe ik volgens mij ook prima aan. Maar als klant en gebruiker ervaar ik dit forum in ieder geval niet als helpend. Ik neem morgen wel even telefonisch of via de mail contact op met kpn.