Skip to main content
Beantwoord

Indienen klacht na beëindigen abonnement

• July 17, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Adelaar1
Nieuwkomer

Aan KPN afdeling klachten

Ik heb een klacht over beëindiging van mijn internet abonnement.

Aangezien ik nergens kan vinden waar ik met deze klacht terecht kan dan maar zo.

Begin Juli heb ik 5/6 dagen een storing gehad op mijn internet/wifi aansluiting. Na 8 telefoontjes naar de klantenservice die mij niet konden vertellen wanneer deze storing zou zijn opgeheven en ik inmiddels 5 x een andere uitleg te horen had gekregen was ik ten einde raad. Ik ben namelijk afhankelijk van internet in huis. Had inmiddels op mijn simkaart 60 euro moeten opwaarderen omdat een medewerker mij verzekerde datik nade storing gecompenseerd zou worden.

Na de storing heb ik wederom contact opgenomen met uw klantenservice om dit te bespreken. De compensatie bedroeg 5 euro.

De stoom kwam uit mijn oren na deze medeling zoals u zult begrijpen. Ik heb dan ook mijn abonnement bij de KPN beëindigd. Ik zou daar na 5 dagen iets van vernemen. Wederom niets gehoord dus maar weer zelf gaan bellen. Hier kreeg ik te horen dat de afkoopsom 695,00  euro bedraagt.

Gelukkig heb ik een sterk hart dus ik leef nog.

Ik zou hier graag een klacht over willen indienen en iemand willen spreken. Ik ben al geruime tijd klant bij KPn, altijd naar tevredenheid. Maar helaas wat ik nu meemaak vind ik erg teleurstellend.

E.F.Timmers

Admin: gegevens verborgen in verband met de privacy

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi Adelaar1, begrijpelijk dat je hier niet vrolijk van wordt als je zo afhankelijk bent van je diensten thuis. 

In onze voorwaarden voor een vergoeding bij een netwerkstoring staat aangegeven hoe deze berekend wordt. Het gaat dan alleen over de abonnementskosten waar je voor betaalt en waar je tijdens de storing geen gebruik van hebt kunnen maken. 
Als je het hier niet mee eens bent

Dag ​@Adelaar1 :  =>  Klacht indienen

Dan is dat inderdaad de juiste weg. Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen dan contact met je opnemen.

2 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Aan KPN afdeling klachten

Aangezien ik nergens kan vinden waar ik met deze klacht terecht kan dan maar zo.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 20, 2025

Hi Adelaar1, begrijpelijk dat je hier niet vrolijk van wordt als je zo afhankelijk bent van je diensten thuis. 

In onze voorwaarden voor een vergoeding bij een netwerkstoring staat aangegeven hoe deze berekend wordt. Het gaat dan alleen over de abonnementskosten waar je voor betaalt en waar je tijdens de storing geen gebruik van hebt kunnen maken. 
Als je het hier niet mee eens bent

Dan is dat inderdaad de juiste weg. Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen dan contact met je opnemen.