Skip to main content
Vraag

Inruilbonus bij mobiele verlenging, document afgewezen

• 18 maart 2025
  • 10 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo allen ,

ik heb even een vraagje , ik heb mijn telefoon opgestuurd naar reconmerce.  Heb mijn abonnement verlengd met de nieuwe iPhone 16 pro . Nu zou je daar een inruil bonus bij kunnen krijgen van 100 euro . Ik vroeg mij af geld dit ook bij abonnement. Zoals ik de tekst lees lijkt het er wel op maar mijn ingestuurde document is afgewezen . Weet iemand hoe dit zit ? 

10 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 117 reacties
  • 18 maart 2025

Hey,

Ik kijk graag even mee. Ik begrijp dat je een iPhone 16 pro hebt besteld. Wanneer heb je deze bestelling geplaatst?

En als je de datum van het aanvragen van de inruilbonus ook voor mij hebt dan kan ik gerichter zoeken op de juiste actie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 18 maart 2025

Goedendag ik heb de iPhone 16 pro besteld op 8 maart 2025 en de inruil bonus heb ik aangevraagd op 10-3-2025 . En de actie periode is van 3 tot en met 30 maart . 

ik heb een deel voor de telefoon aanbetaald maar hem dus niet volledig gekocht . Dacht misschien is dat de kink in de kabel . 

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 117 reacties
  • 18 maart 2025

Er zijn momenteel 2 acties met recommerce. Het is de onderste van de 2. 

En heb je het prijsoverzicht wat in de bestelbevestiging staat gestuurd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 18 maart 2025

Ik had een ander document verstuurd ben ik bang , stonden geen bedragen bij. Heb net alle mails rondom de bestelling door gespit en vanuit daar 2 andere documenten verstuurd. Bij 1 stond ook prijs overzicht  en de andere aankoopbon dus neem aan dat daar de juiste dan bij moet zitten ? 

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 117 reacties
  • 18 maart 2025

Dat zouden de juiste moeten zijn inderdaad. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 18 maart 2025

Ik hoop het en anders meld ik me hier wel . Aan de telefoon moest ik erg lang wachten vanmorgen dus had opgehangen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025

Mijn inruil telefoon is gisteren bij recommerce bezorgd . Iemand enig idee hoelang het duurt voor ze die bekeken hebben ? 

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 117 reacties
  • 19 maart 2025

Volgensmij kan het 7 dagen duren

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025

Zoiets las ik al inderdaad ja bedankt ! De bonus kan echter wat langer in beslag nemen en lees hier ook wat klachten daarover maar zo te zien is het wel vaak goed gekomen 

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 117 reacties
  • 19 maart 2025

Mocht je de bonus niet krijgen dan kan je bellen naar 0800-0402. De klantenservice kan dan een ticket voor je aanmaken.

Reageer