Skip to main content
Vraag

Inruilbonus nog altijd niet ontvangen na bevestiging op 21 januari

• March 17, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag KPN, 

21 januari dit jaar nieuw contract met de Pixel actie (lever oude toestel in, krijg een vergoeding van Recommerce en een extra inruilbonus van KPN.

21/1 nieuw contract (in de actieperiode)

27/1 bevestiging ontvangst oude telefoon

29/1 vergoeding van Recommerce ontvangen, exclusief de 150€ van KPN

Tot op heden nog altijd de 150€ ontvangen ondanks meermaals contact met de klantenservice. Ze zijn vriendelijk hoor, maar ze krijgen niets gedaan voor wat betreft deze actie.

Wat doet KPN hieraan?

Ter info onderstaand uit de bevestigingsmail van 21/1

Je krijgt een extra inruilbonus van € 150,-

Binnen 28 dagen controleert Recommerce je bonusaanvraag. Is alles goedgekeurd en hebben ze je oude telefoon ontvangen? Dan staat de bonus binnen 7 dagen op je rekening.

Vriendelijke groeten 

Martijn

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2026

Correctie, nog altijd niet ontvangen

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@MartijnH717 . Welkom hier.

Goede vraag, en ik snap dat dit ondertussen een beetje begint te schuren.

In dit geval is Recommerce de partij die de volledige inruil en uitbetaling van zowel de toestelvergoeding als de extra bonus afhandelt. KPN zet de actie op, maar de daadwerkelijke verwerking en uitbetaling ligt bij hen.

Omdat je de standaard vergoeding al wel hebt ontvangen, lijkt het erop dat je aanvraag daar bekend en deels verwerkt is. De extra €150 bonus zou normaal gesproken in hetzelfde traject moeten meelopen.

Heb je hierover ook al rechtstreeks contact gehad met Recommerce? Zo ja, wat hebben zij aangegeven over de status van die bonus? Dat helpt om iets gerichter mee te kijken naar wat hier mogelijk misgaat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Hoi Erwin,

Dank voor de reactie. Nee, Recommerce verwijst me terug naar jullie, dus wordt een beetje van de kast naar de muur gestuurd zo.

Mvg

Martijn

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat onhandig zo ​@MartijnH717 ☹️ Aangezien je hier via Recommerce niet verder mee lijkt te komen wil ik je aanraden om toch even contact te zoeken met 1 van mijn rechtstreekse collega’s. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt. Je kunt daar situatie daar uitleggen zodat er een achterliggende afdeling aangestuurd kan worden die navraag kan doen bij Recommerce. De ‘gewone’ klantenservice heeft zelf niet de mogelijkheid om dit te doen, vandaar dat we die andere afdeling hiervoor in moeten schakelen!