Skip to main content

Internet abonnement opzeggen niet goed verlopen

• March 13, 2026
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Wat een belachelijke service van KPN. In november opgezegd, meteen een mail gekregen dat de opzegging goed is ontvangen. Vervolgens wordt er tot maart nog geld van mijn rekening afgeschreven. Na telefonisch contact met 3 personen van minimaal 20 min. per keer, moeten horen dat het abonnement telefonisch opgezegd moest worden. Terwijl in de mail staat dat het opzeggen binnen 5 werkdagen verwerkt wordt (door KPN)! 

Naar mijn idee hoefde ik destijds dan niks meer te doen, maar blijkbaar was ík degene die KPN moet bellen na 5 dagen??? Terwijl de opzegging ‘goed is ontvangen’. Terwijl KPN de opzegging binnen 5 dagen verwerkt. Terwijl er níks in die mail staat over telefonisch contact oid. Echt gek.
Dus: KPN verwerkt de opzegging niet goed, en daar is de klant de dupe van en betaalt maanden voor een abonnement die niet meer gebruikt wordt. En nu zegt de mevrouw aan de telefoon dat ze niks hier aan kan doen.
Lijkt dat dit bij meer klanten ‘vergeten’ wordt, waardoor waarschijnlijk meer gedupeerden door blijven betalen zonder dat het hoeft/door hebben. Smerige manier van geld verdienen, over de rug van je eigen klanten.

3 reacties

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • March 13, 2026

Al een andere provider op het oog ​@BJan ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2026

Ben (al sinds november dus…..) overgestapt naar Ziggo

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 13, 2026

Beste ​@BJan als de opzegging volgens hou niet goed verlopen is en je hebt eventueel te lang te veel betaald kun je via onderstaande link een klacht indienen, die binnen een paar werkdagen opgepakt wordt:

Online klant indienen

Succes