Skip to main content
Beantwoord

Is er een contactformulier of mail waar ik privé iets kan vragen?

• February 2, 2026
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Is er een contact formulier of een mail waar ik privé iets kan vragen?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@Jürgen Medar. Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat je eruit bent gekomen via één van onze andere kanalen. Je kan op deze pagina altijd onze contactmogelijkheden bekijken. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!

Ik wens je een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

7 reacties

• February 2, 2026

Nee dat is er niet. Dat zou te makkelijk zijn.

Je kunt wel via Facebook of X via persoonlijk bericht chatten met een KPN medewerker. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2026

Waarom wil je iets privé vragen? Kunnen wij je helpen? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 2, 2026

Beste ​@Jürgen Medar binnen de MijnKPN app kun je vragen aan KPN stellen of eventueel via de sociale medio, zoals eerder genoemd of via een online formulier:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

of via een terugbelafspraak:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2026

Je kunt een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt. ​@Jürgen Medar 
Sorry @JanD Ik zie nu pas dat jij dat ook al had geschreven.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Jürgen Medar welkom op de KPN Community! Ik zie dat je medegebruikers een aantal manieren hebben aangedragen om privé contact met ons op te nemen. Is dat gelukt? Je mag altijd hier je vraag neerzetten en dan helpen we graag!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 3, 2026

Dat zou te makkelijk zijn.

Precies. 😣

Je kunt wel via Facebook of X via persoonlijk bericht chatten met een KPN medewerker. 

En via Instagram, blijkbaar. En het is nét geen chat, denk ik: ik vermoed dat het wel even kan duren voordat je een reactie krijgt.

Maar evengoed: waarom alleen via platformen waar genoeg mensen per se geen account willen hebben? Ik snap wel dat bedrijven, als je in het openbaar klaagt op die platformen, willen kunnen reageren met “stuur even een dm”. Maar ik vind het echt van de zotte dat het alleen op die manier kan en niet, ik roep maar wat, via e-mail.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Hoi ​@Jürgen Medar. Ik heb niets meer van je vernomen dus ik hoop dat je eruit bent gekomen via één van onze andere kanalen. Je kan op deze pagina altijd onze contactmogelijkheden bekijken. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!

Ik wens je een fijn weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!