Skip to main content
Beantwoord

Is er een voordeel abonnement mogelijk als ik een alarmhorloge aanschaf?

• February 23, 2026
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

ik overweeg de aanschaf van een alarmhorloge welke een esim heeft van kpn. Aangezien ik zowel vast als mobiel klant van kpn ben kan ik een voordeelabonnement afsluiten?

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Diny Timmerman - Kalter, welkom bij de community!

@Noordzee heeft hierboven al correct aangegeven dat je in dit geval uitkomt op Multisim. Daarmee gebruik je je bestaande mobiele abonnement ook op je horloge. Dat kost € 5,00 per maand extra en je maakt dan gebruik van je huidige bundel. Zoals ​@Arjan van B ook terecht aanvult: Multisim gebruikt hetzelfde telefoonnummer als je mobiele telefoon. Dat is belangrijk om mee te nemen, want bij sommige alarmhorloges is het juist de bedoeling dat ze een eigen nummer hebben of zelfstandig functioneren. Ook werkt Multisim alleen met specifieke modellen en in combinatie met geschikte telefoons. Er is geen apart voordeelabonnement speciaal voor een alarmhorloge. Wel kun je in MijnKPN bekijken of je via Combivoordelen extra voordelen hebt op basis van de abonnementen die je bij ons hebt lopen.

Weet je al welk merk en type alarmhorloge je op het oog hebt?

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2026

Hallo ​@Diny Timmerman - Kalter ,

Dat kost jou dan 5,00 per maand bovenop jouw al lopende mobiele abonnement. 

Ik heb al een smartwatch en wil multisim

Heb je al een Apple Watch Cellular serie 10? Of een Samsung Galaxy Watch serie 8 4G? Of de Google Pixel Watch 4? Dan hoef je alleen nog multisim te activeren.

Ik wil een smartwatch met multisim

Heb je een KPN Mobiel abonnement? Dan kan je voor € 5,00 extra per maand een multisim abonnement bestellen bij je nieuwe smartwatch. Dit doe je via onze shop. Maak gebruik van je data uit je bestaande bundel. Multisim opzeggen? Dit kan op elk moment!

Bestel de Apple Watch Cellular, Samsung Galaxy Watch of Google Pixel Watch 4 en betaal hem in één keer of per maand.

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim?toestelbetaling=recurring&pagina=2&sorteren=sort_order,ASC

Nog meer informatie: 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 23, 2026

Heb je een KPN Mobiel abonnement? Dan kan je voor € 5,00 extra per maand een multisim abonnement bestellen bij je nieuwe smartwatch.

Een multisim gebruikt wel hetzelfde telefoonnummer als je gewone mobiele telefoon. Ik weet niet of dat de bedoeling is bij een alarmhorloge. (Soms neemt een alarmhorloge bijvoorbeeld automatisch op als het ding gebeld wordt.)

En ik weet niet of ieder horloge ermee overweg kan; ik lees:

Kan ik multisim voor mijn smartwatch met iedere telefoon gebruiken?

Een Apple Watch met multisim kan je alleen koppelen aan een iPhone 8 of hoger met minimaal iOS versie 16.1. Je kan een Apple Watch niet koppelen aan een Android toestel.

Multisim voor de Samsung Galaxy Watch series werkt het beste met een Samsung telefoon met Android 8.0 of hoger. Je kan geen andere Android toestellen combineren met deze smartwatch.

De Google Pixel Watch kan je koppelen aan elke geschikte Android telefoon met Android versie 10.0 en hoger.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Diny Timmerman - Kalter, welkom bij de community!

@Noordzee heeft hierboven al correct aangegeven dat je in dit geval uitkomt op Multisim. Daarmee gebruik je je bestaande mobiele abonnement ook op je horloge. Dat kost € 5,00 per maand extra en je maakt dan gebruik van je huidige bundel. Zoals ​@Arjan van B ook terecht aanvult: Multisim gebruikt hetzelfde telefoonnummer als je mobiele telefoon. Dat is belangrijk om mee te nemen, want bij sommige alarmhorloges is het juist de bedoeling dat ze een eigen nummer hebben of zelfstandig functioneren. Ook werkt Multisim alleen met specifieke modellen en in combinatie met geschikte telefoons. Er is geen apart voordeelabonnement speciaal voor een alarmhorloge. Wel kun je in MijnKPN bekijken of je via Combivoordelen extra voordelen hebt op basis van de abonnementen die je bij ons hebt lopen.

Weet je al welk merk en type alarmhorloge je op het oog hebt?