Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om per gebeld telefoonnummer de gegevens in een overzicht te krijgen?

• May 17, 2022
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Weet iemand of het mogelijk is of je apart een telefoonnummer kunt downloaden als maandlijst?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Martinus 65, vanuit KPN krijg je elke maand een specificatie zoals @Noordzee al aangeeft. Daarmee kun je dan zelf een overzicht maken van gebelde nummers. De specificatie bevat ook tijdstip en tijdsduur. 
Dat voor elk nummer al in een kant en klaar overzicht downloaden voorziet KPN niet in. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 17, 2022

Wat bedoel je hiermee en wat wil je bereiken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2022

in verband met een project declaratie heb ik mijn uren declaratie overzicht op te stellen. Door de contacten over een periode per telefoonnummer, van projectpartners, te selecteren kom ik tot een inzicht in tijdstip, duur en datum.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 18, 2022

In Mijn KPN zie je in de bijlage een specificatie van de gebelde nummers. Maar daar kun je niet in selecteren.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Martinus 65, vanuit KPN krijg je elke maand een specificatie zoals @Noordzee al aangeeft. Daarmee kun je dan zelf een overzicht maken van gebelde nummers. De specificatie bevat ook tijdstip en tijdsduur. 
Dat voor elk nummer al in een kant en klaar overzicht downloaden voorziet KPN niet in.Â