Skip to main content
Vraag

Kan de einddatum van mijn KPN contract niet vinden

• March 10, 2026
  • 7 reacties
  • 31 keer bekeken

In mijn kpn op de website kan ik geen einddatum vinden van mijn contract.
Want dat kan alleen in de app. 

In mijn mail van 16-2-2024, heb ik staan dat ik een contract aanging van 24 maanden per 9 april 2024.
Dus mijn vraag was, per wanneer moet ik dan opzeggen, 9 april? Ik ben helaas erg afhankelijk van internet, ik kan dus geen dag zonder zitten en ik kijk overigens graag tv. 

De medewerker aan de telefoon heeft het over een contract van 2023 aangegaan voor 36 maanden , aflopend per 3, 6 april, hij weet het zelf ook niet. 
Mails van voor mijn laatste contract heb ik niet meer. En ik ben nog nooit een contract voor 3 jaar tegen gekomen.
Want hoe kan ik dan een jaar later al weer een ander contract zijn aangegaan?
En volgens hem was ik ook pas 3 jaar klant. Ik betaal al sinds 2015 aan KPN, als klant zijnde. 

Wie kan mij hier bij helpen? De klantenservice niet.  

Ik wil dus weg bij kpn, als jaren lang trouwe klant die nu niet eens een fatsoenlijk verlengaanbod krijgt. 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 10, 2026

Hallo ​@Bijarno ,

Driejarige contracten bestaan alleen bij de zakelijke tak. Maar goed : of je nu een driejarig contract hebt vanaf april 2023 of een tweejarig contract vanaf april 2024: In beide situaties kun je nu opzeggen per 10 april 2026. Want er is wel een opzegtermijn van één maand. 

Opzeggen kan sowieso altijd via de klantenservice, maar ook via deze website:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 10, 2026

Kpn consumenten hebben maximaal een 2 jarig contract, de zakelijke afdeling heeft wel meerjarige contracten

dus maak even contact met de zakelijke afdeling 0800 0403

• Auteur
  • Helper
  • March 10, 2026

Kpn consumenten hebben maximaal een 2 jarig contract, de zakelijke afdeling heeft wel meerjarige contracten

dus maak even contact met de zakelijke afdeling 0800 0403

Ik ben geen zakelijke klant en nooit geweest. 
Ik heb ook nooit gehoord van 3 jarige contracten bij tv internet of telefonie, alleen bij energie. 
Maar goed, die medewerker bleef er bij dat ik een 3 jarig contract heb. Die van 2024 kan hij niet vinden. En hij noemde 2 verschillende datums wanneer dat contract dan zou aflopen.

• Auteur
  • Helper
  • March 10, 2026

Hallo ​@Bijarno ,

Driejarige contracten bestaan alleen bij de zakelijke tak. Maar goed : of je nu een driejarig contract hebt vanaf april 2023 of een tweejarig contract vanaf april 2024: In beide situaties kun je nu opzeggen per 10 april 2026. Want er is wel een opzegtermijn van één maand. 

Opzeggen kan sowieso altijd via de klantenservice, maar ook via deze website:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

Dat ik ga opzeggen is 100% zeker.
Raakt kpn een trouwe klant kwijt. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 10, 2026

Beste ​@Bijarno in de MijnKPN app kun je de einddatum van je contract zien.

Log in, 

klik op producten

klik op internet

scroll naar beneden

klik op abonnement

en je ziet de einddatum van je vaste contract staan.

Je hoeft helemaal niet op te zeggen.

Als je niets doet gaat je vaste contract over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Maar stel dat je wel op wilt zeggen en je contract loopt tot 9 april, dan kun je nu al opzeggen en word je contract per 10-4-2026 stopgezet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 10, 2026

En hij noemde 2 verschillende datums wanneer dat contract dan zou aflopen.

Je had het over 3 april 2026 of 6 april 2026.

Dat is verder irrelevant, want de eerst mogelijke opzeggingsdatum is 10 april 2026, precies over een maand dus i.v.m. de maand opzegtermijn. 

• Auteur
  • Helper
  • March 10, 2026

Beste ​@Bijarno in de MijnKPN app kun je de einddatum van je contract zien.

Log in, 

klik op producten

klik op internet

scroll nar beneden

klik op abonnement

en je ziet de einddatum van je vaste contract staan.

Je hoeft helemaal niet op te zeggen.

Als je niets doet gaat je vaste contract over in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Nee, die einddatum is dus niet zichtbaar, alleen in de app.
En vorige week werd er hier op het forum nog gezegd dat er geen contract voor onbepaalde tijd zijn.