Skip to main content
Vraag

Kan de WK pakker actie ook met een los toestel, zonder abonnement?

• June 16, 2026
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Hoi,

Ik zou graag gebruik willen maken van de wk pakker actie met een iPhone 17 pro.

Alleen mijn abbonement is nog niet verlengbaar, ik kan het enkel op een abbonement bestellen zie ik. Maar zover is het dus nog niet. Ik kan het toestel gewoon in 1 keer betalen, dus kan het ook zonder dat je er een abbonement bij af hoeft te sluiten?

Er zit geen kpn winkel bij mij in de buurt.

Groetjes Rianne 

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 16, 2026

Nee ​@RianneBb , een promotie actie zoals de WK pakker geldt alleen in combinatie met een KPN abonnement. Daar doet KPN die actie voor en daarom kan je het alleen bij een abonnement bestellen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2026

Dat is balen, want mijn abbonnement is wel bijna verlengbaar, jammer dat je als trouwe klant van kpn altijd weer net achter het net vist, simpelweg omdat je al klant bent.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 16, 2026

Helaas ​@RianneBb , deze keer niet maar houd de website in de gaten. Er komen vast wel weer andere acties waar je dan wel gebruik van kan maken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

Dat is balen, want mijn abbonnement is wel bijna verlengbaar, jammer dat je als trouwe klant van kpn altijd weer net achter het net vist, simpelweg omdat je al klant bent.

Het WK duurt nog wel even. Dus mogelijk is die actie met de WK-pakker er ook nog wel een paar weken.