Skip to main content
Vraag

Kan ik als bestaande klant ook een aanbieding krijgen?

• July 12, 2026
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al geruime tijd klant bij KPN en betaal momenteel ongeveer €70 per maand voor mijn abonnement.

Tot mijn verbazing zie ik dat nieuwe klanten het eerste jaar gebruik kunnen maken van een aanbieding van €35 per maand. Als trouwe klant vind ik het jammer dat ik aanzienlijk meer betaal dan iemand die net klant wordt.

Ik zou daarom graag een aantrekkelijk verlengaanbod ontvangen dat beter aansluit bij de huidige acties. Als dat niet mogelijk is, zie ik mij genoodzaakt om over te stappen naar een andere aanbieder die wel een concurrerend aanbod heeft.

Ik hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Joyce Kampen

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 12, 2026

Geachte heer/mevrouw,

Als dat niet mogelijk is, zie ik mij genoodzaakt om over te stappen naar een andere aanbieder die wel een concurrerend aanbod heeft.

Ik denk dat dit probleem zich al jaren voorspeelt. Overstappen voor de aanbieding. 

Jammer dat de providers niet luisteren, want ze zijn die klant wel een jaar kwijt op zijn minst.

Ik heb mij netwerk nu al zo ingericht dat ik niks meer hoef te doen voor het overstappen. 

Toch hoop ik bij KPN te blijven.

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 13, 2026

Beste ​@Joyce8204 als je contractvrij bent of binnen 90 dagen voor contractvrij kun je KPN bellen voor een verlengaanbod.

Binnen dit forum voor en door klanten kan dat niet voor je geregeld worden.

Verder heb je in en verleden toen je klant werd bij KPN ook al eens een korting of cadeau gehad, dat blijft KPN niet doen.