Skip to main content
Beantwoord

Kan ik als bestaande klant ook gebruik maken van gratis console actie?

• February 28, 2025
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Hi KPN,

Ik(Mijn vader) heb/heeft thuis nu al een tijdje een glasvezel staan en er ook een abonnement er op staan, nu zag ik jullie aanbieding met de consoles dus vroeg ik me af of die ook geldig is ook al heb ik al een abonnement voor de aanbieding aangevraagd. 

Vast al dank!

Met vriendelijke groeten,

Nizar Lakahal

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Nizar Lakahal. zoals enkele mede community leden al hebben aangegeven zijn de acties met een gratis console voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten heeft KPN: Voor Jou

Voor jou bevat leuke extra’s, kortingen en inspiratie. Het hele jaar door. Ben je benieuwd? Je vindt het allemaal in de MijnKPN app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 28, 2025

Hallo ​@Nizar Lakahal ,

Helaas, dit geldt alleen voor nieuwe aanvragen (nieuwe abonnementen) die dit weekend worden gedaan. 

• February 28, 2025

Hi KPN,

Ik(Mijn vader) heb/heeft thuis nu al een tijdje een glasvezel staan en er ook een abonnement er op staan, nu zag ik jullie aanbieding met de consoles dus vroeg ik me af of die ook geldig is ook al heb ik al een abonnement voor de aanbieding aangevraagd. 

Vast al dank!

Met vriendelijke groeten,

Nizar Lakahal

Nee. Dat is alleen voor nieuwe klanten die minimaal 6 maanden geen abonnement gehad hebben bij KPN. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hallo ​@Nizar Lakahal. zoals enkele mede community leden al hebben aangegeven zijn de acties met een gratis console voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten heeft KPN: Voor Jou

Voor jou bevat leuke extra’s, kortingen en inspiratie. Het hele jaar door. Ben je benieuwd? Je vindt het allemaal in de MijnKPN app.