Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de facturen over het jaar 2020 krijgen?

• March 8, 2022
  • 11 reacties
  • 68 keer bekeken

ik ben zzp en ik mis de facturen van jaar 2020 int ben tv

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @jans70. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw gegevens gevonden in het KPN Forum profiel en alle facturen uit 2020 per email naar jou verzonden. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 8, 2022

Dat kan geregeld worden.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2022

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2022

hoi

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 8, 2022

Haal je gegevens snel weg. Dit us een openbaar forum en iedereen kan dit zien. Misbruik ligt op de loer. Druk op de drie puntjes en druk op bewerk. Het moet in je profiel!!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2022

hoe kan ik informatie naar u sturen

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 8, 2022

Klik rechtsboven in de groene balk op je profiel.  Ga daarna naar mijn profiel en dan naar bewerk profiel.  Daar vul je alles in. Waar prive staat is alleen te zien voor jou en een medewerker. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 9, 2022

Hoi @jans70 
Misschien is deze link makkelijker:

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2022

Hoi @jans70. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw gegevens gevonden in het KPN Forum profiel en alle facturen uit 2020 per email naar jou verzonden. :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2022

Bedankt maar ik heb gewoon factuur van mand 12 ontvangen en ik heb de facturen ven eerste 5 

manden van jaar 2020 

alvast bedankt

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2022

Bedankt maar ik heb gewoon factuur van mand 12 ontvangen en ik heb de facturen ven eerste 5 

manden van jaar 2020 

alvast bedankt

Ik heb het al van harte bedankt u bent echt top

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@jans70 Graag gedaan! :blush: