Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een nieuw contract krijgen?

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Kevin O
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben al weer een jaar een tevreden klant,
echter zou ik graag een nieuw contract aan willen gaan als dat kan? ik zou graag weer de volledige korting willen ontvangen van de huidige pakketen.

ik heb op dit moment al een bestellen voor internet + sim-only bij Odido lopen, deze kan ik nog annuleren binnen 2 dagen, mocht KPN met een leuke deal kunnen komen, dan zou ik gewoon liever bij KPN willen blijven natuurlijk.

is het mogelijk dat we mijn huidige contract(en) opzeggen en ik een geheel nieuwe kan krijgen?

Dit geldt voor zowel Internet als Sim-only

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Kevin O,

Ik zie dat anderen al uit hebben gelegd dat het niet mogelijk is om een bestaand contract op te zeggen en dan direct daarna een nieuw contract in te laten gaan. Uiteraard hoop ik dat je klant bij ons blijft, mocht je toch gaan overstappen weet dan dat we je na het contract bij onze concurrent graag weer terugzien 😊

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 20, 2025

Hallo ​@Kevin O ,

Nee, dat doet KPN niet. Alleen als je al minimaal zes maanden geen abonnee bent geweest.

ik heb op dit moment al een bestellen voor internet + sim-only bij Odido lopen, deze kan ik nog annuleren binnen 2 dagen,

Kortom: kom gewoon terug over een jaar. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • August 20, 2025

Hallo ​@Kevin O ,

Nee, dat doet KPN niet. Alleen als je al minimaal zes maanden geen abonnee bent geweest.

Inderdaad, tot volgend jaar ​@Kevin O!

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 21, 2025

Wil je profiteren van maximale kortingen, dan zul je moeten overstappen naar een ander aanbieder/provider. KPN geeft je niet als bestaande klant de korting die geldig is voor de klanten die voldoen aan de actievoorwaarden. Ook niet als je zou ‘dreigen’ met opzeggen. Dus, lekker overstappen ​@Kevin O. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hi ​@Kevin O,

Ik zie dat anderen al uit hebben gelegd dat het niet mogelijk is om een bestaand contract op te zeggen en dan direct daarna een nieuw contract in te laten gaan. Uiteraard hoop ik dat je klant bij ons blijft, mocht je toch gaan overstappen weet dan dat we je na het contract bij onze concurrent graag weer terugzien 😊