Skip to main content
Beantwoord

Kan ik eerder gebruik maken van de Overstapservice?

• July 18, 2023
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

marijoke
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Jammer dat de overstapservice pas werkt als je contract minder dan 112 dagen te gaan heeft . Ik wil wel eerder overstappen van Ziggo naar KPN. 

Nu nog 23 weken tot 27-12-2023, zijn er andere mogelijkheden ?

(Ik heb de overstapservice van Ziggo naar KPN nog niet aangevraagd, mogelijk zijn er andere mogelijkheden die sneller werken) 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @marijoke, binnen de contractperiode is de overstapservice inderdaad niet mogelijk. Of je eerder dan de einddatum kont opzeggen of overstappen is niet iets wat wij voor je kunnen bepalen. Dat is een afspraak (overeenkomst/contract) die jij met Ziggo hebt, en daardoor zijn zij de enige partij die kunnen zeggen of je eerder kunt opzeggen. Vaak als een abonnement eerder wordt opgezegd moet de rest van het contract afgekocht worden, maar in dit geval kan alleen Ziggo jou daar meer over vertellen.

Een overstap kan je 120 dagen vóór het einde van het contract bij ons aanvragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 18, 2023

Eerder overstappen dan de einddatum van uw contract kan sowieso toch al niet. U kunt eerder dan die einddatum bij Ziggo een nieuw abonnement afsluiten. Maar de daadwerkelijke overstap zal daarmee niet vervroegd worden.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @marijoke, binnen de contractperiode is de overstapservice inderdaad niet mogelijk. Of je eerder dan de einddatum kont opzeggen of overstappen is niet iets wat wij voor je kunnen bepalen. Dat is een afspraak (overeenkomst/contract) die jij met Ziggo hebt, en daardoor zijn zij de enige partij die kunnen zeggen of je eerder kunt opzeggen. Vaak als een abonnement eerder wordt opgezegd moet de rest van het contract afgekocht worden, maar in dit geval kan alleen Ziggo jou daar meer over vertellen.

Een overstap kan je 120 dagen vóór het einde van het contract bij ons aanvragen.