Skip to main content
Beantwoord

Kan ik korting krijgen op mijn abonnement wanneer ik Spotify bestel?

• October 21, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ben al lang een klant. Wil graag weten wat voor kortingen ik  kan krijgen op mijn abonnement wanneer ik spotify er bij bestel

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Ruud Kuijper. Welkom op de community! Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij KPN! Goed dat je vraagt wat je kunt krijgen als je Spotify toevoegt aan je abonnement. 

Bij KPN krijg je Combivoordeel als je meerdere diensten combineert. Hoe meer je combineert, hoe meer punten je krijgt. Met meer punten ga je naar een hoger level, en krijg je dus meer voordeel.

Voeg je Spotify toe, dan krijg je extra punten. Daarmee kun je misschien naar een hoger level met voordelen. Je kunt in MijnKPN zien in welk level je nu zit en wat je nog kunt toevoegen om meer voordeel te krijgen.

Op de onderstaande pagina lees je hier meer over.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hoi ​@Ruud Kuijper. Welkom op de community! Wat leuk dat je al zo lang klant bent bij KPN! Goed dat je vraagt wat je kunt krijgen als je Spotify toevoegt aan je abonnement. 

Bij KPN krijg je Combivoordeel als je meerdere diensten combineert. Hoe meer je combineert, hoe meer punten je krijgt. Met meer punten ga je naar een hoger level, en krijg je dus meer voordeel.

Voeg je Spotify toe, dan krijg je extra punten. Daarmee kun je misschien naar een hoger level met voordelen. Je kunt in MijnKPN zien in welk level je nu zit en wat je nog kunt toevoegen om meer voordeel te krijgen.

Op de onderstaande pagina lees je hier meer over.