Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn abonnement opzeggen omdat ik mijn welkomstcadeau nog niet heb ontvangen?

• April 26, 2025
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo, ik heb een abbonement genomen met een ps5 maar nu bijna een maand verder heb ik nog steeds geen mail gekregen en wordt voor mijn maar aan het lijntje gehouden is er iemand die weet of mijn contract nu nog wel binfen is aan gezien zei zich niet aan hun afsprakenĀ  houden...?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@DannykokĀ 

Je abonnement bij KPN kun je binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) beƫindigen/annuleren via de klantenservice.
Deze 14 dagen starten op de dag dat je het KPN modem hebt aangesloten en geactiveerd op het glasvezelnetwerk van KPN, maar gezien je al bijna een maand verder bent acht ik de kans groot dat je al over deze 14 dagen heen bent, maar dat weet jij uiteraard het beste.

Ben je over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heen, dan kun je jouw abonnement niet zomaar opzeggen en zit je dus vast aan de overeenkomst van 1 of 2 jaar.
Je kunt dan alleen nog opzeggen met een afkoopsom van de resterende maanden, en dat zou in jouw geval een flink bedrag kunnen worden.

Dat je een welkomstcadeau ontvangt omdat je nieuwe klant bent geworden bij KPN, staat los van deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen,Ā het is ook niets meer dan een geschenk vanuit KPN.

Het beste kun je over jouw welkomstcadeau contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN zorg draagt voor het versturen van de welkomstcadeaus naar nieuwe klanten.Ā 

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix.Ā 
Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088Ā 6237 006 (lokaal tarief).

Daar kun je navragen waar je welkomstcadeau blijft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@DannykokĀ 

Je abonnement bij KPN kun je binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) beƫindigen/annuleren via de klantenservice.
Deze 14 dagen starten op de dag dat je het KPN modem hebt aangesloten en geactiveerd op het glasvezelnetwerk van KPN, maar gezien je al bijna een maand verder bent acht ik de kans groot dat je al over deze 14 dagen heen bent, maar dat weet jij uiteraard het beste.

Ben je over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heen, dan kun je jouw abonnement niet zomaar opzeggen en zit je dus vast aan de overeenkomst van 1 of 2 jaar.
Je kunt dan alleen nog opzeggen met een afkoopsom van de resterende maanden, en dat zou in jouw geval een flink bedrag kunnen worden.

Dat je een welkomstcadeau ontvangt omdat je nieuwe klant bent geworden bij KPN, staat los van deze wettelijke bedenktijd van 14 dagen,Ā het is ook niets meer dan een geschenk vanuit KPN.

Het beste kun je over jouw welkomstcadeau contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN zorg draagt voor het versturen van de welkomstcadeaus naar nieuwe klanten.Ā 

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix.Ā 
Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088Ā 6237 006 (lokaal tarief).

Daar kun je navragen waar je welkomstcadeau blijft.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Danny! Welkom op de KPN Community. Ik vermoed, net als Michel dat je dan al wel buiten de wettelijke bedenktermijn zit. Ik schaar mij achter zijn advies en je kan dan het beste even contact zoeken met de klantenservice van Sidekix. Misschien is de mail ergens blijven hangen.