Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn e-mailadres behouden bij een overstap naar een andere provider?

• 20 maart 2025
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik ben in oktober 2024 overgestapt naar ZIGGO, maar heb voorlopig mijn mailadres bij KPN behouden,

vooor een half jaar,

wat gebeurd er na een ½ jaar????

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 maart 2025

e-mail adres wil ik graag behouden na 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 20 maart 2025

Dan vervalt het mailaccount ​@henk 8 dec 

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6548 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo ​@henk 8 dec 

Je kan na die 6 maanden een e-mail only abonnement à € 7,50 p/m afsluiten, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail

Daar onder:

Heb je een andere vraag over e-mail?

Ik ben geen klant meer van KPN, kan ik mijn e-mail behouden? 

Ja, dat kan! Als je geen klant meer bent, blijft je e-mail nog 6 maanden actief. In deze periode kun je geen wijzigingen doen, zoals het resetten van je wachtwoord. Vlak voordat de 6 maanden aflopen, ontvang je van ons een herinneringsmail.

Wil je jouw KPN e-mail behouden of iets aanpassen? Voor €7,50 per maand blijf je bereikbaar, zonder zorgen. Plan eenvoudig een belafspraak in, wij regelen de rest.

Bel ons

Als je op die pagina op de Bel ons link klikt kan je daarvoor een Belafspraak inplannen.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 20 maart 2025

Ik hoop dat je na bijna 6 maanden alsnog een mail-only account aan kunt vragen.

In de regel moet je dat meteen doen het het opzeggen van het abo en dan zeggen dat je je mailaccount wilt behouden ​@henk 8 dec en ​@GeSp 

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6548 reacties
  • 20 maart 2025

@JanD en ​@henk 8 dec Ik had al eerder gelezen dat het nu mogelijk moet zijn ook al ben je al overgestapt, zie bijvoorbeeld onderstaand topic.
Het zou dus mogelijk moeten zijn tenzij de regels weer veranderd zijn.

Je zal het wel tijdig binnen die 6 maanden moeten aanvragen ​@henk 8 dec , na 6 maanden vervallen je e-mailadressen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@henk 8 dec. Welkom op de KPN Community! 

Je kunt wachten tot de 6 maanden bijna voorbij zijn, maar ik denk dat het handiger is om gelijk even telefonisch contact op te nemen met ons. Dan kunnen je nu nog actieve e-mailadressen gelijk overgezet worden naar een E-mail Only abonnement. De kosten zijn zoals genoemd €7,50 per maand. Dan heb je niet het risico dat ze komen te vervallen. 

Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Reageer