Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn PlayStation-welkomstcadeau omruilen voor een Nintendo Switch 2?

• October 2, 2026
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb internet besteld en krijg een welkomstkado. Een playstation. Kan ik dit ruilen naar een switch 2? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Kev55 ,

Nee, dat is niet mogelijk. De keuze van cadeau is achteraf niet te veranderen. De aanbiedingen veranderen ook zeer regelmatig.

Wat eventueel wel mogelijk is, is om jouw abonnement binnen veertien dagen te annuleren. Maar of er daarna nog een mogelijkheid is om een Switch 2 te bestellen als cadeau?  Dat is afwachten…. Op dit moment zie ik die keuze sowieso niet. 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2026

Hallo ​@Kev55 ,

Nee, dat is niet mogelijk. De keuze van cadeau is achteraf niet te veranderen. De aanbiedingen veranderen ook zeer regelmatig.

Wat eventueel wel mogelijk is, is om jouw abonnement binnen veertien dagen te annuleren. Maar of er daarna nog een mogelijkheid is om een Switch 2 te bestellen als cadeau?  Dat is afwachten…. Op dit moment zie ik die keuze sowieso niet. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Kev55, welkom bij de community! 😊

Zoals ​@Noordzee al aangeeft, is het helaas niet mogelijk om het gekozen welkomstcadeau achteraf om te wisselen voor een ander cadeau. De acties en beschikbare cadeaus wisselen regelmatig en zijn gekoppeld aan de aanbieding die gold op het moment dat je de bestelling plaatste. Helaas kan ik het gekozen cadeau niet meer voor je aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2026

Dank voor jullie antwoord. Op het moment van bestellen was alleen de playstation mogelijk. Direct na de aanmelding zag ik dat het vanaf 1 september ook mogelijk is de switch te kiezen bij dit abonnement terwijl dit niet zichtbaar was van het moment van aanmelding. Vandaar mijn vraag. 

Verwarrend dat dit later wel bij de aanbieding stond vandaar dat ik het hier even wilde navragen. Maar als het niet kan is dat jammer, geen ramp. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Graag gedaan, ​@Kev55! 😊 Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met je PlayStation! 🎮