Skip to main content

Kan ik wel een PS5 krijgen als welkomscadeau?

• 18 maart 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste klantenservice, wij hebben dezelfde vraag. Bij het plaatsen van de bestelling hebben we PS5 gekozen, maar dit is niet terug te vinden in de order informatie. De enige reden voor ons om over te stappen is voor een PS5, zeker nu glasvezel niet in juni/juli maar december/januari wordt aangelegd :(.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 20 maart 2025

Hi ​@BasS75, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons ook de officiële bevestiging. Een E-mail met als onderwerp: Bedankt voor je bestelling. Als je dit opent staat gelijk bovenaan wat je welkomstcadeau is. Zou je na willen kijken wat daar staat? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Beste Alex, hier een kopietje uit de email:

"Jouw welkomstcadeau: een game console naar keuze
Is je internetaansluiting klaar en je bedenktijd van 14 dagen voorbij? Je ontvang een e-mail met een vouchercode. Met de code kan je op de online KPN-portal een gameconsole uitkiezen."

Zoals je ziet staat er niet specifiek in dat het om een PS5 gaat. Ik ben bang dat tzt de PS5s op zijn.

Mvg, Bas.

• 3222 reacties
  • 20 maart 2025
BasS75 schreef:

De enige reden voor ons om over te stappen is voor een PS5, zeker nu glasvezel niet in juni/juli maar december/januari wordt aangelegd :(.

Gaat het abonnement dan ook pas in december/januari van start? Dan zou je in februari pas die PS5 krijgen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi Marlon,

Het abonnement start al in April. We krijgen dan eerst internet over ADSL (telefoonlijn) dus. Dan na 2 weken proberen een voucher voor een console. Jammer dat we wat langer op glasvezel moeten wachten dan toen we besloten over te stappen.

Mvg, Bas.

• 3222 reacties
  • 21 maart 2025
BasS75 schreef:

Hoi Marlon,

Het abonnement start al in April. We krijgen dan eerst internet over ADSL (telefoonlijn) dus. Dan na 2 weken proberen een voucher voor een console. Jammer dat we wat langer op glasvezel moeten wachten dan toen we besloten over te stappen.

Mvg, Bas.

Ok. Nou ja in de actievoorwaarden staat gewoon "OP=OP". 

Dus ik denk niet dat KPN jouw gaat beloven dat jij echt een Playstation kan bemachtigen. 

*