Skip to main content

Ik heb bij kpn m’n nieuwe iPhone 16 pro gekocht en kon hem ook bij kpn inruilen met een bonus. Dus ik dacht ja waarom ook niet. KPN werkt samen met recommerce voor de inruil, allemaal prima, behalve als je recommerce niet kan bereiken en kpn zich er niet mee wil bemoeien.

ik heb mijn oude telefoon gestuurd, die is ontvangen en recommerce heeft hem bekeken en mij een aanbod gestuurd. Ik kan dat aanbod niet accepteren vanwege een error op de site, kan niet zien wat de huidige situatie is en krijg geen geld. Als je na 7 dagen het aanbod niet had geaccepteerd zou die dat automatisch doen, maar ik heb na 10 dagen nog geen geld op mijn rekening terwijl er gezegd werd dat het max 2 dagen zou duren.

ik heb hiervoor naar kpn gebeld, omdat die allemaal door hun werd aangeboden en die zeggen zich daar niet mee te bemoeien. Daarna heb ik een mail gestuurd naar recommerce en krijg ik het meest nutteloze antwoord terug. Ze gingen me uitleggen hoe het inruilen werkt en ik moest mijn inruilwaarde berekenen, oftewel hoe ik een oude telefoon moet opsturen.

Kan iemand mee hier asap mee helpen want ik vind het een beetje jammer dat mijn telefoon nu in sitjuttemesland ligt en ik niks kan doen.

Hai ​@Jorritt, welkom op onze community! Wat balen dat iedereen hier zo slecht bereikbaar is en je geen duidelijkheid krijgt over je toestel. Allereerst even een practische vraag, werkt de link ook niet met een andere browser of vanaf een ander apparaat? Ik kan me voorstellen dat de link sowieso niet meer werkt als de 7 dagen voorbij zijn trouwens.

Inhoudelijk kan ik je hier vanuit KPN niet mee helpen en zul je echt bij recommerce moeten zijn. In dit geval kun je op hun mail reageren met de boodschap dat dit niet je vraag is. Als je je gegevens bijvoegt moeten zij dit wel in kunnen zien. 
Ik hoop dat je snel reactie van hen hebt!

Hi Thomas, fijn dat er zo snel gereageerd word. Ik heb er nog een mailtje aan gewaagd naar recommerce. Hoop dat ze dit keer wel antwoord goed antwoord geven. De link werkt niet op andere browser of andere apparaten. De link heeft überhaupt niet gewerkt. 

Als ik hier niet uitkom met recommerce verwacht ik wel van jullie, kpn dat dit opgelost word omdat jullie dit aanbieden.

groet Jorrit 

Ha Joris,

gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik heb eergisteren een aanbod gehad en kan dus de link ook niet gebruiken. Ik wilde wachten tot na de 7 dagen.

wat ik wel vreemd vindt, is dat KPN zich er dan niet mee wilt bemoeien. Snap dat hun de link niet werkend krijgen. Maar uiteindelijk heb je als eerst zaken gedaan met KPN.

ben benieuwd….ik wacht even af :-)

@berg123 neem vooral ook alvast even contact op met recommerce via hun contactformulier

Recommerce heeft eindelijk betaald, maar alleen het bedrag voor de telefoon. Het bedrag van de bonus voor de aankoop van een iPhone 16 pro zou daar gelijk bij horen te zitten. Jammer dat ik nu nog een mailtje moet sturen voordat ik het geld heb waar ik recht op heb. Jammer dat dit proces zo gaat.

BIj mij het zelfde. Een melding gemaakt van de week. Ik kreeg wel vrij snel bericht dat ze gingen uitbetalen. Toen ik ​@Jorritt zijn berichtje zag, had ik al een vermoede dat het bij ook niet goed zou gaan...Dus ik ga ook maar weer een melding maken.

@Thomas van KPN Hopelijk gaat KPN snel met die partij om de tafel zitten, want dit erg vervelend. Voorlopig ligt mijn toestel bij hun terwijl ik er niet naar betaald ben zoals besproken.

Na een midweek nog geen betaling van het bonus bedrag. Hoop dat als recommerce het niet betaald, dat kpn dit als hun verantwoordelijk neemt en dit probleem oplost. Gezien meerdere mensen met dit probleem zoals ​@berg123, moeten jullie misschien kijken naar een betrouwbaarder bedrijf. ​@Thomas van KPN 

Ik neem de feedback mee ​@Jorritt en ​@berg123, inhoudelijk heb ik er verder nog steeds geen invloed op, ik hoop dat jullie snel reactie hebben van Recommerce!

Reageer