Skip to main content
Beantwoord

Kan klantnummer op de factuur niet plaatsen

• May 13, 2022
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Heb een factuur gekregen en ik kan het klantnummer op deze factuur niet in MijnKPN terugvinden. Ook de factuur zelf is daar niet in terug vinden.  Hoe kan ik achterhalen waar deze factuur voor is?

Beste antwoord door Anonymous

Ik heb het ontdekt hoe het zit. Ontzettend onoverzichtelijk. Waarom heb je als klant verschillende klantnummers? Zoiets moet je anders modelleren in je database…...

Hallo @Zoekende144 , als je meerdere abo’s hebt, bijvoorbeeld een thuisabo en meerdere mobiele abo’s, heb je per abo een apart klantnummer. Daar heeft KPN nu eenmaal voor gekozen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2022

Ik heb het ontdekt hoe het zit. Ontzettend onoverzichtelijk. Waarom heb je als klant verschillende klantnummers? Zoiets moet je anders modelleren in je database…...

• Antwoord
  • May 14, 2022

Hallo @Zoekende144 , als je meerdere abo’s hebt, bijvoorbeeld een thuisabo en meerdere mobiele abo’s, heb je per abo een apart klantnummer. Daar heeft KPN nu eenmaal voor gekozen.