Skip to main content
Beantwoord

Klacht onterecht gesloten, nieuw abonnement gekregen in plaats van contractsovername

• February 27, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Bijzondere tegenvaller met KPN, 

Waar we normaal zeer tevreden zijn over KPN, valt ons de klacht afhandeling (wanneer het een keer niet standaard goed gaat) bijzonder tegen. 

Wij wilden binnen het gezin een telefoonabonnement op een andere naam overzetten, medewerker van de servicedesk gaf aan ook meteen het contract te kunnen verlengen. Voordeel; 2 euro goedkoper en meer data: prima. 

Echter niet prima, deze medewerker kreeg het niet voor elkaar en wij bleven achter met 2 abonnementen en er wordt dubbel gefactureerd. 

We zijn hier eind januari achter gekomen en sindsdien is het eindeloos bellen met de servicedesk die overigens niet in contact kunnen treden met de afdeling die klachten afhandelt. Vandaag leer ik dat onze lopende klacht is afgemeld omdat wij zogenaamd niet bereikbaar zijn. 

Dit moet beter KPN, inmiddels 5 maanden lang dubbele facturen en veel belletjes naar de servicedesk.. zonde. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Janneke_Gron. Welkom op de KPN Community! 

Er kunnen fouten gemaakt worden, ook door mijn collega's op de klantenservice, alleen je mag dan wel verwachten dat het dan weer netjes opgelost wordt. Nu begrijp ik dat er wel een klacht is aangemaakt, maar dat er geen contact is geweest. Dat is spijtig, maar gelukkig kun je nog steeds bellen met de klachtenafdeling. Je hebt dan wel het mailtje nodig waarin wordt aangegeven dat ze je niet konden bereiken en ze je het telefoonnummer (en pincode) hebben verstrekt voor het terugbellen. 

Als je alsnog contact opneemt, dan zie ik dit helemaal tot een goed einde komen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hoi ​@Janneke_Gron. Welkom op de KPN Community! 

Er kunnen fouten gemaakt worden, ook door mijn collega's op de klantenservice, alleen je mag dan wel verwachten dat het dan weer netjes opgelost wordt. Nu begrijp ik dat er wel een klacht is aangemaakt, maar dat er geen contact is geweest. Dat is spijtig, maar gelukkig kun je nog steeds bellen met de klachtenafdeling. Je hebt dan wel het mailtje nodig waarin wordt aangegeven dat ze je niet konden bereiken en ze je het telefoonnummer (en pincode) hebben verstrekt voor het terugbellen. 

Als je alsnog contact opneemt, dan zie ik dit helemaal tot een goed einde komen.