Skip to main content
Beantwoord

Klacht over ontbreken chat met medewerker ivm aanvragen retourdoos

• January 21, 2025
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen over het ontbreken van een chat functie met een medewerker.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@watisditnu. Welkom op de community! Dit is een openbaar platform waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen over KPN-producten en diensten. Medewerkers van KPN, zoals ik, denken ook graag met je mee. Ik snap dat je liever via chat communiceert. Helaas is dat niet mogelijk bij KPN. Je kunt wel via Facebook, Twitter of telefonisch contact met ons opnemen.

Over je vragen:

1. Retourdoos
    Als je apparatuur moet terugsturen, hoor je een retourdoos te ontvangen. Als je nog geen retourdoos hebt ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice of je apparatuur in een eigen doos terugsturen. Dit kost je niets, want verzending naar een antwoordnummer is altijd gratis. Kies een stevige doos om de apparatuur goed te beschermen en stuur het gratis op naar:

KPN
    Antwoordnummer 10119
    2400 VB Alphen aan den Rijn 

2. Opnieuw tv nemen
    Als je weer tv bij ons neemt, kun je vaak dezelfde apparatuur blijven gebruiken. Als dat zo is, hoef je niets terug te sturen. Controleer in je bevestiging of je huidige apparatuur geschikt is.

Ik hoop dat dit je helpt! Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 21, 2025

Ik wil een klacht indienen over het ontbreken van een chat functie met een medewerker.

Wat is er mis met een terugbelafspraak of de Teletolk? Een chat is overigens niet verplicht gesteld. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

wat er mis is met een terugbelaafspraak of teletolk, wat dat ook mag zijn is dat dit geen chat is en ik niet altijd in de gelegenheid ben om te bellen. sommige dingen kunnen gewoon prima via chat gecommuniceerd worden.

of het wel of niet verplicht is voor KPN mom een chat functie te hebben is niet relevant voor mij om een klacht te mogen indienen over het ontbreken hiervan.

Maar goed , nu ik je aandacht hebt kunnen we hier het issue bespreken:
ik heb mijn tv opgezegd en er wordt gevraagd om het een en ander te retourneren, maar ik heb geen retour doos ontvangen. Graag ontvang ik alsnog de retourdoos.

Uiteindelijk heb ik toch besloten om opnieuw tv te nemen ondanks de hoge prijzen, omdat het verschil met alleen internet vs internet en tv onverklaarbaar maar 10 euro is.  Is het dan nog steeds nodig om het een en ander terug te sturen ?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 21, 2025

wat er mis is met een terugbelaafspraak of teletolk, wat dat ook mag zijn is dat dit geen chat is en ik niet altijd in de gelegenheid ben om te bellen. sommige dingen kunnen gewoon prima via chat gecommuniceerd worden.

Dus dan lijkt een terugbelafspraak de beste optie?

Zie ook deze contactpagina. ik zie overigens dat je hier chatbot Dot hebt, die kan overschakelen naar een medewerker.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Nee,  contact via de chat is de beste optie, want ik wil het nu geregeld hebben en niet later.
Chatbot kan mij helaas niet doorzetten naar een medewerker, alleen een medewerker laten bellen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi ​@watisditnu. Welkom op de community! Dit is een openbaar platform waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen over KPN-producten en diensten. Medewerkers van KPN, zoals ik, denken ook graag met je mee. Ik snap dat je liever via chat communiceert. Helaas is dat niet mogelijk bij KPN. Je kunt wel via Facebook, Twitter of telefonisch contact met ons opnemen.

Over je vragen:

1. Retourdoos
    Als je apparatuur moet terugsturen, hoor je een retourdoos te ontvangen. Als je nog geen retourdoos hebt ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice of je apparatuur in een eigen doos terugsturen. Dit kost je niets, want verzending naar een antwoordnummer is altijd gratis. Kies een stevige doos om de apparatuur goed te beschermen en stuur het gratis op naar:

KPN
    Antwoordnummer 10119
    2400 VB Alphen aan den Rijn 

2. Opnieuw tv nemen
    Als je weer tv bij ons neemt, kun je vaak dezelfde apparatuur blijven gebruiken. Als dat zo is, hoef je niets terug te sturen. Controleer in je bevestiging of je huidige apparatuur geschikt is.

Ik hoop dat dit je helpt! Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.