Skip to main content
Beantwoord

Kom ik als verlengende klant ook in aanmerking voor de welkomstcadeaus?

• February 23, 2026
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Online staan allemaal mooie aanbieding zoals een ps5 bij aansluiting of tv cadeau. Zelf ben ik al bij kpn aangesloten en wil dit graag verlengen want contract is afgelopen. Ik wil graag ook aanspraak maken op de geadverteerde acties maar die staan niet bij mijn verlengen opties?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@Daan12345 welkom op de KPN Community! Ik snap volkomen dat het soms wat zuur is als er specifiek een cadeau voor nieuwe klanten is wat je leuk vindt en je dan niet gebruik kan maken van een bepaalde actie. 

Dat neemt niet weg dat we niet blij zijn met jou als klant. We hebben gedurende het jaar vaak leuke acties voor bestaande klanten en ook als je meerdere abonnementen van KPN combineert ontvang je wat extra's van ons.

Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen en post bij verdere vragen gerust nog eens een topic in de toekomst!

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 23, 2026

Beste ​@Daan12345 je vaste contract is misschien ten einde, maar wordt automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Je bent en blijft dus een bestaande klant, die niet in aanmerking komt voor de aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Dat is dus ook de reden dat je het niet bij het verlengaanbod zit staan.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2026

Die cadeaus zijn om nieuwe klanten van andere providers te lokken. Jij bent al bij kpn.

Je zou een jaartje kunnen overstappen naar bijvoorbeeld Ziggo. Pak je hun lokkertje mee. Momenteel 6 maanden Disney+,  HBO MAX of ESPN Compleet. 

En na dat jaar weer naar kpn. Dan ben je weer nieuwe klant (6 maanden geen klant) en pak je ook het cadeau mee. Maar of het dan nog of weer een Play station is.…

Heb je voor internet nog Alles-in-1 of Hussel is het wel voordeliger om naar de huidige propositie te gaan. 

Dat doe je via deze link.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2026

Hoi ​@Daan12345 welkom op de KPN Community! Ik snap volkomen dat het soms wat zuur is als er specifiek een cadeau voor nieuwe klanten is wat je leuk vindt en je dan niet gebruik kan maken van een bepaalde actie. 

Dat neemt niet weg dat we niet blij zijn met jou als klant. We hebben gedurende het jaar vaak leuke acties voor bestaande klanten en ook als je meerdere abonnementen van KPN combineert ontvang je wat extra's van ons.

Fijn dat je weer voor ons hebt gekozen en post bij verdere vragen gerust nog eens een topic in de toekomst!