Skip to main content
Beantwoord

Kom ik voor gratis Xbox in aanmerking als ik gelijk opnieuw klant wordt?

• 17 maart 2025
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img

Is het mogelijk om bij KPN mijn abonnement op te zeggen en vervolgens weer klant te worden om in aanmerking te komen voor een gratis Xbox?"

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@DawnEve , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

In dit geval moet ik je dan helaas teleurstellen daar dit niet mogelijk is. We zien iemand als nieuwe klant als er voor een periode van 6 maanden geen KPN diensten op het betreffende adres actief zijn geweest. Je abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen gaat er helaas dus niet voor zorgen dat je een gratis Xbox krijgt als welkomstgeschenk. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar desalniettemin hoop ik dat je hiermee wel weet waar je aan toe bent!

Bekijk origineel

10 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7692 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Goedemorgen ​@DawnEve , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

In dit geval moet ik je dan helaas teleurstellen daar dit niet mogelijk is. We zien iemand als nieuwe klant als er voor een periode van 6 maanden geen KPN diensten op het betreffende adres actief zijn geweest. Je abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen gaat er helaas dus niet voor zorgen dat je een gratis Xbox krijgt als welkomstgeschenk. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar desalniettemin hoop ik dat je hiermee wel weet waar je aan toe bent!

• 3577 reacties
  • 19 maart 2025

En al zou je het toch proberen: je zit zo een paar weken zonder internet. Je kunt namelijk pas een nieuw abonnement afsluiten als je oude abonnement daadwerkelijk echt helemaal afgesloten is en je geen verbinding meer hebt.

Als je het eerder doet, dan word je oude abonnement gewoon voortgezet.

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 19 maart 2025

Bedankt voor de reakties, hmm, bij Ziggo zie ik ook die mooie aanbieding ... ik blijf als ik als trouwe klant hem toch krijg... laat maar weten haha ik hoor het wel. Dank. En.. mensen switchen toch wel eens vaker, dat kan toch niet in deze tijd, weken zonder.. dat zal toch wel beter te regelen zijn neem ik aan.

• 8495 reacties
  • 19 maart 2025

Beste ​@DawnEve , zoals je in de reactie van ​@Jan van KPN  kunt lezen gelden er spelregels voor en valt er dus niets te regelen, duidelijk toch.

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 19 maart 2025

Ach; niet geschoten is altijd mis en als ze zoveel over hebben voor een klant… maar okay, natuurlijk snap ik het, kleine kans dat ze iets kunnen doen om te voorkomen dat ik dan overstap. 

• 8495 reacties
  • 19 maart 2025
DawnEve schreef:

Ach; niet geschoten is altijd mis en als ze zoveel over hebben voor een klant… maar okay, natuurlijk snap ik het, kleine kans dat ze iets kunnen doen om te voorkomen dat ik dan overstap. 

Als je contractvrij bent kun je verlengen met een leuke korting ​@DawnEve 

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 19 maart 2025

Bedankt voor de tip: maar dat is toch niet te. vergelijken met een kado van rond de 500 euro;

zoiets bedoel je? : “

Coolblue cadeaubon t.w.v. 60,- 

3e21c10acde78756b5b1d854200cc4ef0d71b62f14b34d1fd212914a5d21ee92.png Ontvang een Coolblue cadeaubon t.w.v. 60,- 

3e21c10acde78756b5b1d854200cc4ef0d71b62f14b34d1fd212914a5d21ee92.png

Je verlengt je abonnement met 2 jaar 

• 8495 reacties
  • 19 maart 2025

Dat is,dan toch weer €60,-

Vorig jaar om deze tijd kreeg je nog niets als je verlengde ​@DawnEve , dus KPN begint al royaal te worden voor bestaande klanten.

DawnEve
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 19 maart 2025

Kijk eens wat je bij Ziggo allemaal uit kan kiezen als je overstapt en het is goedkoper… xbox x of s (bij KPN krijg je alleen de goedkopere xbox s), ps, tv, telefoon, tablet...dat heb ik net nodig vandaar; geen vergelijking. En ja ik ben contract-loos dus ik ga even uitzoeken hoe ik overstap. Jammer dat je bij Ziggo wel ook tv moet nemen om hiervoor in aanmerking te komen en dat heb ik al jaren niet meer/ hoef ik niet.  

• 8495 reacties
  • 20 maart 2025

Ik wens je veel succes en en fijne dag verder ​@DawnEve 

Reageer