Skip to main content
Vraag

Korting in mail met verlengaanbod is anders dan op de site

• April 7, 2026
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Via de mail kreeg ik een verlengaanbod van €120,00 (12 maanden €10,00 korting).

Op de site ziet dit er toch anders uit en blijft er nog maar €45,00 over, de korting blijkt dan 6 maanden korting ‘a €7,50 per maand.

De mail is hierin misleidend.

Het gaat om een verlengaanbod voor internet en TV thuis.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 7, 2026

Hoi ​@Jooj 
Het forum kan niets doen met prijzen. je kunt beter een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.

Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hmm, 12 x €10,- korting klint toch wel beter dan 6x €7,50 korting ​@Jooj, ik snap dus dat je liever in gaat op het aanbod uit de mail!

Wordt er in de mail niet benoemd hoe je gebruik kunt maken van dit aanbod? Lukt het je wellicht om er een screenshot van te plaatsen hier, zodat we even met je mee kunnen kijken? Denk er daarbij wel om dat berichten hier openbaar zijn, en dat er dus geen zichtbare persoonsgegevens in je screenshot moeten staan 🙂

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 8, 2026

Hallo ​@Maja van KPN , ik kreeg vandaag een aanbod 1 jaar verlengen met 3 maanden 7,50 korting per maand of 2 jaar verlengen 6 maanden 7,50 korting en op de site 1 jaar verlengen met internet van 100 naar 200 snelheid en een paar dubbeltjes goedkoper per maand.

Op dat laatste  ben ik ingegaan en mijn snelheid zou meteen aangepast worden, wat helaas nog niet gebeurd is.

Vanavond kreeg ik een mail met aanbod 2 jaar contract en 12 maanden 10 euro korting, maar kon ik niet aanpassen i.v.m. lopende bestelling.

In de mail kun je op meerdere linkjes klikken ter bevestiging en de mail is legitiem van KPN

Verwarrend en onoverzichtelijk allemaal.

Je mag hier best een apart topic van maken wanneer nodig ​@Maja van KPN