Skip to main content
Vraag

Korting van 7,50 euro per abonnement niet toegepast

• April 30, 2026
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik had al internet van KPN thuis. Ik zou daarom €7.50 korting krijgen op mijn abonnementen.

Ik heb daarom een sim-only abonnement afgesloten en een abonnement voor mijn ipad.

Maar beide kortingen zijn niet toegepast en ik kan niet vinden hoe ik in contact moet komen met KPN.

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 30, 2026

en een abonnement voor mijn ipad.

Is dat wel een data-abo met een 097-nummer? ​@Simon Grotenbreg 

Contact opnemen met KPN in een lokale winkel, via 0800 0402, via X, Facebook of Instagram of een terugbelafspraak maken via onderstaande link:

Terugbelafspraak

Ja de ene is inderdaad een data abo 097 nummer. de andere is gewoon een data abo met 06 nummer. Er stond in de bestelovereenkomst ook dat ik 22,5 per maand zou moeten betalen. Maar ik betaal nu 30 voor mijn ipad abonnement. Voor mij telefoon zou ik 25 euro per maand gaan betalen maar ik betaal nu 32,50.

Ik was ook een fout gemaakt met het aanmaken van mijn internet thuis bestelling. Er kwamen toen mensen langs mijn appartement om klanten te werven voor KPN. Zij hebben toen ook niet mijn toevoeging ingevuld. Waardoor het in eerste instantie niet onder hetzelfde adres viel. Dit is daarna aangepast en alle abonnementen staan nu onder hetzelfde adres. alleen is de korting nog steeds niet correct. Tot hoelaat is jullie klantenservice open. Want ik moet werken tot 17:00 vanmiddag.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 30, 2026

de andere is gewoon een data abo met 06 nummer.

Beste ​@Simon Grotenbreg ik hoop dat dat een mobiel nummer voor bellen en internetten is, want een 06-nummer mag niet voor data-only-toepassingen gebruikt worden.

De helpdesk via de telefoon is tot 17u00 bereikbaar, de de social media en de terugbelmogelijkheid 24/7

De KPN-winkel tot winkelsluitingstijd, kan per plaats verschillen.

@JanD Ik had het geprobeerd het via terugbelmogelijkheid maar ik kon geen optie kiezen die later was dan 16:15. Dus ik kan telefonisch nu niks regelen en zelf heb ik geen social media. Vandaar ook dat ik het via deze post deed. Hoe kan ik nu dan het beste contact leggen?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 30, 2026

Beste ​@Simon Grotenbreg dat ik ik helaas niet voor je beoordelen.

Misschien tijdens de lunch en/of koffiepauze?

Of de reactie van een moderator hier even afwachten.

Succes

@JanD 

Bedankt voor de terugkoppelingen. Het is me uiteindelijk gelukt een terugbel verzoek in de dienen voor half 6 vandaag. Heel erg bedankt voor je snelle reacties en adviezen!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 30, 2026

Graag gedaan ​@Simon Grotenbreg laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

@Jan Ik hoop er aan te denken vanmiddag! Anders kan je me morgen wel even een reminder sturen ;)