Skip to main content
Vraag

Korting vervallen bij aanpassing mobiel abonnement

• April 13, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Caroline56
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

In februari hebben wij twee mobiele abonnementen verlengd en toen een contract gekregen waarin staat dat we €2,50 korting krijgen zolang het abonnement loopt. Nu hebben we beide abonnementen via de Mijn KPN app aangepast en is die korting komen te vervallen volgens diezelfde app. Dat klopt toch niet? Het abonnement loopt nog steeds maar is alleen aangepast. Graag correctie hiervan. 

Contact via Messenger levert niets op, volgens de medewerker klopt dit.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Hallo ​@Caroline56 ,

Je hebt die korting alleen gekregen op basis van het abonnement wat je toen had. Bij een wijziging van jouw abonnement vervalt die korting dan. 

Caroline56
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 13, 2026

Mijn abonnement is aangepast, dat is iets anders als gewijzigd. Bij mijn vorige abonnement had ik die korting ook en bleef die gewoon gehandhaafd bij een maandelijkse aanpassing.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2026

Goedemorgen ​@Caroline56 en bedankt voorjouw bericht :)

Omdat je aangeeft dat je hier ook al contact met ons over hebt gehad via Messenger, heb ik even geschakeld met mijn collega's van Webcare en ik begreep dat je vandaag nog contact met ze hebt gehad en even de factuur van april afwacht. Dat lijkt mij in dit geval ook het verstandigst! 

Caroline56
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2026

Ik heb vanmorgen contact gehad over het niet verrekenen van de combikorting op de laatste factuur, niet over 'korting zolang het abonnement loopt'.Wellicht kunnen jullie in de kennisbank bij 'facturen' een stukje toevoegen over het verrekenen van kortingen bij aanpassen van een mobiel abonnement. Schept duidelijkheid en voorkomt overbodige vragen.