Skip to main content
Beantwoord

Kortingsperiode is verlopen en ben benieuwd of dit verlengd kan worden

• November 21, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag

Ā 

Onlangs is mijn aanbieding gestopt van kpn. Ik betaalde een jaar lang 35 euro. Is het mogelijk om hier nogmaals gebruik van te maken?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@Marieke1982VĀ welkom op de KPN Community! Ik snap dat je dan een overweging moet maken. We werken bij verlengingen inderdaad niet direct met dezelfde kortingen die hierboven staan vermeld. Neemt niet weg dat we ook bestaande klanten niet vergeten.Ā Zo is er eenĀ CombivoordeelprogrammaĀ voor klanten die voordelen biedt wanneer je meerdere abonnementen afneemt van ons.

Je kan altijd even contact met een collega van de klantenservice opnemen om je abonnementen op een rij te zetten om te kijken of alles nog bij je wensen aansluit. Dat kan ookĀ via eenĀ terugbelafspraak

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 21, 2025

Hallo ​@Marieke1982VĀ 

Je hebt dus gebruik gemaakt van een ā€œnieuwe klantenā€ aanbieding? Daarvoor heb je een contract voor internet/TV thuis afgesloten met een looptijd van 24 maanden. Dat contract loopt dus nog een jaar. Verder is het zoals gezegd een welkomstkorting voorĀ nieuwe klanten. Dat ben jij niet meer.

bron:Ā https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@Marieke1982VĀ welkom op de KPN Community! Ik snap dat je dan een overweging moet maken. We werken bij verlengingen inderdaad niet direct met dezelfde kortingen die hierboven staan vermeld. Neemt niet weg dat we ook bestaande klanten niet vergeten.Ā Zo is er eenĀ CombivoordeelprogrammaĀ voor klanten die voordelen biedt wanneer je meerdere abonnementen afneemt van ons.

Je kan altijd even contact met een collega van de klantenservice opnemen om je abonnementen op een rij te zetten om te kijken of alles nog bij je wensen aansluit. Dat kan ookĀ via eenĀ terugbelafspraak

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!