Skip to main content
Vraag

KPN abonnement vroegtijdig beëindigen doordat ik mijn woning uit moet

• March 9, 2026
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

beste,

ik moet helaas vroeg tijdig mijn woning verlaten.  mijn contract loopt tot augustus.

Mei  moet ik er helaas uit,

hoe nu verder?

hoor het graag

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@demiaussum opzeggen 

Je kunt hier het beste even telefonisch contact over kunnen opnemen, met de klantenservice van KPN, deze is bereikbaar via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.

Leg dan aan de medewerker uit, dat je per Mei 2026 je woning moet verlaten en je dus geen gebruik meer kunt maken van je KPN Thuis abonnement.
Je abonnement kan meestal eerder worden beëindigd met een afkoopsom, de afkoopsom zal in jouw geval de periode zijn van Mei tot en met Augustus 2026, die dan in één keer in rekening wordt gebracht (dus 4 maanden in één keer betalen).

Of er wat anders mogelijk is, kun je dan bespreken met de medewerker.
Al ben ik bang dat het zal blijven bij het eerder beëindigen van je KPN Thuis abonnement, met een afkoopsom van de resterende 4 maanden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 9, 2026

Hallo ​@demiaussum opzeggen ,

Je kunt jouw verhuizing doorgeven aan KPN. Het abonnement verhuist dan met jou mee naar jouw nieuwe adres. Hiet gaat hoe je de verhuizing aan KPN kunt doorgeven: 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Heeft jouw nieuwe adres geen KPN-aansluiting? Dan wordt het abonnement beëindigd zonder verder financiële consequenties.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 9, 2026

Als toevoeging; als jij samen gaat wonen met iemand die ook KPN heeft kun jij je abonnement meestal kosteloos opzeggen. Ik sluit me verder aan bij het advies om telefonisch contact op te nemen met KPN om de mogelijkheden te bespreken. 

Verder; wat een vervelende situatie. Veel succes gewenst!