Skip to main content
Vraag

KPN AV wijzigt, nog niet ingelicht

• May 9, 2026
  • 103 reacties
  • 1576 keer bekeken

Toon eerste bericht

103 reacties

leusi068
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • June 22, 2026

Juist klantenservice gebeld omdat ik moe ben van strijdigheden van verschillende verklaringen van KPN medewerkers. De KS medewerker zei heel overtuigend ook na overleg met de leidinggevende dat de verandering van algemene voorwaarden geldt alleen voor de abonnement, de in de email genoemd was. Ik citeerde Shyrin uitleg in forum en kreeg een advies, maak een screenshot van Shyrin verklaring en stuurt naar opzeggen@kpn.com indien een afkoopsom toch gevorderd wordt.

Nieuwe updates, bij gesprek met KS ontkent de KPN-medewerker dat de wijziging van algemene voorwaarden ook geldt voor abonnementen, de niet in de e-mail genoemd was. Ik heb kortaf om te testen gelijk mijn niet genoemde abonnement opgezegd en kreeg volgende e-mail

Zoals de KS-medewerker zei, stuurde ik de Shyrin-screenshot en de screenshot met afkoopsom naar klachtenafdeling. Vandaag terug gebeld met de mededeling dat de afkoopsom gecrediteerd wordt. Dus als iemand probleem heeft, laat niet ontmoedigen en dient een klacht in met bewijzen.

Echt een intern probleem daar.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 22, 2026

Daar hebben mensen toch helemaal geen zin in voor die paar rotcenten!! Spijkers op laag water zoeken heet dat!!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

Daar hebben mensen toch helemaal geen zin in voor die paar rotcenten!! Spijkers op laag water zoeken heet dat!!

Gefeliciteerd met jouw rijkdom. Als je €128,60 rotcenten kan noemen, behoort je tot de elite klasse. Me boeit paar honderd euro ook niet. maar dat doe ik uit princiep.