Skip to main content
Beantwoord

KPN factuur online betaald, maar geen bevestiging per e-mail ontvangen

• September 16, 2026
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Jackie Rossen
Nieuwkomer

Hi,

ik heb twee dagen geleden een factuur online betaald maar nog geen bevestiging mogen ontvangen via de e-mail.

normAl ontvang ik altijd een mailtje met “ bedankt voor je betaling “

deze heb ik nog niet mogen ontvangen. 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen ​@Jackie Rossen!

Gek inderdaad! Kun je in je bankomgeving controleren of het bedrag van de factuur daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven? Bijvoorbeeld bij je iDEAL-betaling of de betaalmethode die je hebt gebruikt.

En zie je de betreffende factuur inmiddels in de MijnKPN App als betaald staan?

Als de betaling wel is afgeschreven en de factuur in MijnKPN als betaald staat, dan lijkt de betaling in ieder geval goed verwerkt te zijn, ook al heb je geen bevestigingsmail ontvangen.

Wil je het voor de zekerheid nog even laten dubbelchecken? Dan kun je hiervoor een belafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of de betaling goed bij ons is binnengekomen.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • September 17, 2026

Goedemorgen ​@Jackie Rossen!

Gek inderdaad! Kun je in je bankomgeving controleren of het bedrag van de factuur daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven? Bijvoorbeeld bij je iDEAL-betaling of de betaalmethode die je hebt gebruikt.

En zie je de betreffende factuur inmiddels in de MijnKPN App als betaald staan?

Als de betaling wel is afgeschreven en de factuur in MijnKPN als betaald staat, dan lijkt de betaling in ieder geval goed verwerkt te zijn, ook al heb je geen bevestigingsmail ontvangen.

Wil je het voor de zekerheid nog even laten dubbelchecken? Dan kun je hiervoor een belafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken of de betaling goed bij ons is binnengekomen.