Skip to main content
Beantwoord

KPN licht mij op: ik betaal veel meer dan nieuwe klanten

• May 14, 2025
  • 8 reacties
  • 49 keer bekeken

Wat een gezever hier van KPN

Oplichters zijn jullie

Niets meer en niets minder

Ik betaal 64 euro voor een 1gigabit verbinding als al een oude klant van KPN plus super wifi cadeau( Waarde plus minus 120 euro )

Nieuwe betalen ruim 10 euro minder dan ik

Een krijgen soms een half jaar een abo voor 34 euro en ook een Sony play station 5 Cadeau ( een familie lid heeft dit onlangs gekregen )

Dus hou op met dat contracten gezeur

Kpn is niet meer zo als een paar jaar geleden

Jullie zijn

En is nu een bedrijf die met meerdere maten meet en bestaande klanten gewoon een poot uit draaien

Een bedrijf waar niets meer kan, maar ook niet meer mee werken aan klant vriendelijke oplossingen

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@MaddogEd. Ik proef dat de frustratie hoog zit. Het is prima om dat te uiten, maar hou het wel netjes. Ik heb een van je eerdere berichten iets aangepast. Iedereen hier heeft zich aan onze Community huisregels te houden; zo houden we het hier prettig voor iedereen.

Inhoudelijk sluit ik me aan bij de andere gegeven reacties. Ook vroeger, als in jaren geleden, was er een contract dat je gekozen hebt en die voor een bepaalde periode geldt. Dat is nu nog steeds zo. Elke klant kiest éénmalig een welkomstcadeau, wanneer ze een nieuw abonnement bij ons afsluiten, in bijvoorbeeld de vorm van een korting. Dit is ook al jaren hetzelfde.

Heb je specifiek inhoudelijke vragen over jouw abonnement en/of contract, maak dan een belafspraak. Via die weg kunnen mijn collega's de juiste verificatie doen en helpen je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 14, 2025

Beste ​@MaddogEd als je contractvrij bent kun je je abo aanpassen naar de huidige tarieven, daar je echter een bestaande klant bent heb je uiteraard geen recht op cadeaus e.d., want die heb je ooit al een keer gehad.

Houd verder de maandelijkse nieuwsbrief in de gaten en MijnKPN, daar staan regelmatig leuke aanbiedingen in voor bestaande klanten.

Als je echt vindt dat KPN oplichters zijn had je allang aangifte gedaan toch en meteen je abo opgezegd, maar dat is niet gebeurd zo te lezen, dus de soep wordt heter opgediend dan dat’ie gegeten wordt, maar het lucht wel op denk ik.😎

• Auteur
  • Topper
  • May 17, 2025

Beste ​@MaddogEd als je contractvrij bent kun je je abo aanpassen naar de huidige tarieven, daar je echter een bestaande klant bent heb je uiteraard geen recht op cadeaus e.d., want die heb je ooit al een keer gehad.

Houd verder de maandelijkse nieuwsbrief in de gaten en Mijn KPN, daar staan regelmatig leuke aanbiedingen in voor bestaande klanten.

Als je echt vindt dat KPN oplichters zijn had je allang aangifte gedaan toch en meteen je abo opgezegd, maar dat is niet gebeurd zo te lezen, dus de soep wordt heter opgediend dan dat’ie gegeten wordt, maar het lucht wel op denk ik.😎

Je vergat even hoe het vroeger ging bij KPN

Toen kon alles en werd er gelijk naar een oplossing gezocht

Maar ook als er veranderingen waren van aboÅ› werden deze aan de klant verteld en suggesties gedaan

Nu verstoppen ze zich achter de term uw contract

En word de klant niet meer opgewaardeerd

dus nog een keer mensen van KPN , jullie zijn een bende van klant onvriendelijke *** geworden…...hou je zelf eens een spiegel voor en stel jezelf de vraag….waarom die ik werk….feitelijk hebben ze gelijk

Admin: Bericht aangepast i.v.m. communityregels

• May 17, 2025
  • Je vergat even hoe het vroeger ging bij KPN

Toen kon alles en werd er gelijk naar een oplossing gezocht

Maar ook als er veranderingen waren van aboÅ› werden deze aan de klant verteld en suggesties gedaan

Nu verstoppen ze zich achter de term uw contract

Dat contract heb je zelf afgesloten. Lopende contracten werden vroeger ook niet zomaar ontbonden. Echt niet.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 17, 2025

Beste ​@MaddogEd als je bij KPN wilt klagen, ben je hier aan het verkeerde adres.

Dit forum en een verzamelplaats van klanten voor klanten en kunnen niets met jouw k;lachten.

Doordeweeks kun je bellen met 0800 0402.

Verder kun je via X of Facebook je klacht indienen of een terugbelverzoek doen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • May 17, 2025

Ieder heeft zijn reden om te blijven zitten, te verlengen of een nieuw contract aan te gaan. En ja, sommigen worden verleid of overgehaald. Ik heb bewust in november verlengd om hopelijk nog twee jaar de oude apparatuur te kunnen gebruiken. Voor mij werkt dat perfect en nieuw is niet altijd beter. Op zich zou het klantvriendelijk zijn om toch nog aan te geven wat de wijzigingsmogelijkheden (met kosten) zijn mocht ik me komend jaar bedenken.

• May 17, 2025

Ik heb bewust in november verlengd om hopelijk nog twee jaar de oude apparatuur te kunnen gebruiken. 

Je had ook zonder te verlengen nog 2 jaar van de "oude" apparatuur gebruik kunnen maken. Je abonnement loopt dan gewoon contractvrij door.

En zo heb je op elk moment de mogelijkheid om je te bedenken. Als KPN bij plots met iets goedkopers komt ofzo. Of met nieuwe apparatuur die je toch wel heel interessant vind. Zoals bijvoorbeeld de soundbox ofzo.

• Auteur
  • Topper
  • May 17, 2025

Beste ​@MaddogEd als je bij KPN wilt klagen, ben je hier aan het verkeerde adres.

Dit forum en een verzamelplaats van klanten voor klanten en kunnen niets met jouw k;lachten.

Doordeweeks kun je bellen met 0800 0402.

Verder kun je via X of Facebook je klacht indienen of een terugbelverzoek doen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

mensen kunnen wel iets over wat ik zeg

Een slimme keuze maken en alert blijven

Maar krijg ook het idee hier van list en bedrog

Alleen maar KPN lovers die geen tegen spraak dulden

Jullie mijden allemaal het Kpn van vroeger waar de klant koning was

En nu een benden rotzooi makers die zegge , hou je mond en accepteer dat je uberhaupt er gebruik van kan maken

Nu betaal ik voor een lager abonnement net zo veel als voor de hoogste

Vroeger ( 8 jaar geleden ) werd je automatische opgeschaald

Nu niet meer, en creëert KPN zelf deze problemen van het gevoel benadeeld te worden

In een wereld waar we over gelijkheid prediken

Maar op dit forum dus niet en vinden jullie het heel normaal

Lijkt echt op wat kpn zelf zegt tegen de klant….contract bla bla bla 

Pak nogmaals even die spiegel en herhaal jezelf

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@MaddogEd. Ik proef dat de frustratie hoog zit. Het is prima om dat te uiten, maar hou het wel netjes. Ik heb een van je eerdere berichten iets aangepast. Iedereen hier heeft zich aan onze Community huisregels te houden; zo houden we het hier prettig voor iedereen.

Inhoudelijk sluit ik me aan bij de andere gegeven reacties. Ook vroeger, als in jaren geleden, was er een contract dat je gekozen hebt en die voor een bepaalde periode geldt. Dat is nu nog steeds zo. Elke klant kiest éénmalig een welkomstcadeau, wanneer ze een nieuw abonnement bij ons afsluiten, in bijvoorbeeld de vorm van een korting. Dit is ook al jaren hetzelfde.

Heb je specifiek inhoudelijke vragen over jouw abonnement en/of contract, maak dan een belafspraak. Via die weg kunnen mijn collega's de juiste verificatie doen en helpen je verder.