Skip to main content
Beantwoord

KPN Pay werkt niet en probleem wordt niet opgelost

• September 23, 2026
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

​@JesW 
Ik heb precies hetzelfde probleem en word er inmiddels knettergek van. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet hoe het kan worden opgelost. Dat hele verhaal met KPN Pay werkt bij mij dus ook niet. Mocht je een reactie ontvangen vanuit KPN met een oplossing, zou je die dan met mij willen delen? Dat zou echt super zijn. 🙏

Wanhopige groetjes

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Laulau2777 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder :(

Heel zuur dat je hier zoveel problemen mee ervaart maar goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt! We zijn inmiddels een paar dagen verder, ik neem aan dat de situatie onveranderd is? En om een beter beeld te krijgen van de hele situatie, zou je me van iets meer context kunnen voorzien? Vanuit daar kan ik concreter met je meedenken en kijken wat er in dit geval nodig is om jouw probleem op te lossen!

En bekijk voor de zekerheid ook dit artikel op onze Kennisbank over KPN Pay eens, wellicht dat hier nog dingen staan die je ook verder kunnen helpen 🙏🏻

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2026

Goedemiddag ​@Laulau2777 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder :(

Heel zuur dat je hier zoveel problemen mee ervaart maar goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt! We zijn inmiddels een paar dagen verder, ik neem aan dat de situatie onveranderd is? En om een beter beeld te krijgen van de hele situatie, zou je me van iets meer context kunnen voorzien? Vanuit daar kan ik concreter met je meedenken en kijken wat er in dit geval nodig is om jouw probleem op te lossen!

En bekijk voor de zekerheid ook dit artikel op onze Kennisbank over KPN Pay eens, wellicht dat hier nog dingen staan die je ook verder kunnen helpen 🙏🏻