Skip to main content
Vraag

KPN telefonisch niet bereikbaar, terugbelverzoek wordt direct afgebroken

• October 10, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik probeer al de hele dag met een levend iemand in contact te komen. Uiteindelijk uitgevonden dat dit kan via een terugbelverzoek. Tijd opgegeven en ik wordt 1 milliseconde gebeld dus kan nooit op tijd opnemen.. Dus ik bel terug. Arrogante kwal zegt “natuurlijk kan ik niet dit en niet dat” en verwijst me naar een klacht indienen via internet.  Via die weg weer een terugbelverzoek.. Weer word ik op het aangegeven tijdstip terug gebeld gedurende 1 milliseconde.  Dus weer niet op kunnen nemen. En nu? Ik ga er van uit dat deze behandeling bewust treiterbeleid / ontmoedigingsbeleid is?

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 10, 2026

Begrijpelijk dat je hier onstemd over bent en dat is zeker niet zoals het moet. Je kunt hier melding van maken dmv dit Formulier. Kunnen we je hier op het forum misschien helpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2026

Dankjewel voor je begripvolle reactie. Ik ben het niet eens met het inhouden van €180 verspreid over 3 facturen van afzonderlijke nummers door een korte verbinding met een satelliet waar wij ons niet bewust van waren op de veerboot tussen Denemarken en Noorwegen en vice versa.  Het gaat om enkelen kB aan data. We waren ons hier niet bewust van en hebben de telefoons op dat moment niet gebruikt.

met vriendelijke groet, 
knaning