Skip to main content
Beantwoord

KPN winkel zou mijn mobiele abonnement 2 maanden geleden stoppen, maar het is nog niet gestopt

• February 26, 2026
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik wil een van mijn abonnementen opzeggen, ik ben in de winkel geweest ze gaven aan dat ze het zouden regelen ben nu al bijna weer 2 maanden verder niks. 

ik kan niet bellen want ik heb gehoorproblemen ik vind dit echt heel vervelend dat ik zo moeilijk online de abbo kan opzeggen hoe kan ik hiermee geholpen worden. 

Beste antwoord door PeterG

Mogelijk heeft ​@JanD het later toegevoegd en heb je het niet gelezen.

Maar gebruik Teletolk om met kpn te communiceren. Of een van de sociale media Facebook, X, Instagram of BlueSky.

Of ga wederom naar een belwinkel. Via iedere partner, als Mediamarkt, Optie#1 etc. , kan het ook.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 26, 2026

Beste ​@Jeandrelica heb je na je bezoek niet meteen een mail ontvangen aangaande de opzegging?

Via Teletolk kun je met KPN communiceren als slechthorende, of via Facebook, X en Instagram.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2026

Nee, en de medewerker in de winkel gaf aan dat dit zou gebeuren heb alleen een mail gehad om een recensie te geven voor mijn service 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 26, 2026

Mogelijk heeft ​@JanD het later toegevoegd en heb je het niet gelezen.

Maar gebruik Teletolk om met kpn te communiceren. Of een van de sociale media Facebook, X, Instagram of BlueSky.

Of ga wederom naar een belwinkel. Via iedere partner, als Mediamarkt, Optie#1 etc. , kan het ook.