Skip to main content

Ik heb mijn router al maanden geleden terug gestuurd naar KPN het is genoteerd in mijn dossier maar KPN blijft herinneringen sturen met dreigementen dat ze kosten in rekening gaan brengen.

Na een schade van 1500 euro door glasvezel van KPN ben ik niet meer gediend van dreigementen. Ze zeggen het is automatisch gebeurd maar een computer doet enkel wat men invoert en blijkbaar zijn ze niet bekwaam genoeg om hun systeem juist in te voeren.

Wil KPN nu echt rechtszaken uitlokken omdat ze kwaad zijn dat je dit malafide bedrijf verlaat?

Klanten service zegt dat ze geen zin hebben in een gesprek hierover en duwen de telefoon gewoon af.

Beste ​@hupe gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren en op verzoek tonen.

Hi ​@hupe, ik kan je geruststellen dat wij niet dreigen met rechtszaken als klanten overstappen naar een andere aanbieder. Ik verwacht net als JanD dat dit niet tijdig is verwerkt. Zoals gezegd, geen zorgen hierover als de apparatuur terug is gestuurd.

Als je weet wat ik met KPN sinds dec 2024 tot nu heb meegemaakt, dan redeneer je anders. Ik heb verstuurd met verzend bewijs en KPN zegt als je dit terugstuurd zonder vraag van KPN word het niet geregistreerd. Ook kun je het pakket niet volgen want het betreft bulk zending. Als dan na ruim 2 maanden niet is geregistreerd klopt de administratie niet en blijf ik lastig gevallen worden. Zeer klant onvriendelijk en dan ben ik intussen zelfs geen klant meer

Daar heb ik begrip voor. Laat het me hier weten mocht je hier nog iets over horen, dan pak ik dit op! Maar nogmaals, geen zorgen hierover. 

Reageer